|  | 
    
    
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20 im. Księcia Jana Dobrego w Opolu45-432 Opole, ul. Grudzicka 48
 Tel. 077 455 23 47
 NIP 754 248 13 01, REGON 000698354
   Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 20 w Opolu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: specjalista ds. płac i księgowości   
	Adres jednostki:  Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20 im. Księcia Jana Dobrego w Opolu45-432 Opole, ul. Grudzicka 48.
 
	Określenie stanowiska: specjalista ds. płac i księgowości Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy – 1 etat , 40 godz. w tygodniu. 
	Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 
	obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,brak skazania za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,nieposzlakowana opinia,spełnienie jednego z poniższych warunków:
	
		wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku zgodnie z jego opisem,posiadanie wiedzy do pracy na stanowisku związanym z płacami i księgowością. 
	Wymagania dodatkowe tj. wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości: 
	doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Karta Nauczyciela, płac i zasiłków, ustawy o rachunkowości i finansach publicznych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, przepisów wynikających z ustawy o podatku VAT,biegła znajomość komputera i programów w środowisku Windows, Excel,podstawowa znajomość programu Płace ProgMan, Płatnik ZUS, SIO, portal sprawozdawczy GUS,znajomość przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Predyspozycje i cechy osobowe: 
	pracowitość, wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizowania pracy na stanowisku, dokładność, sumienność, rzetelność, terminowość, zdolność do analitycznego myślenia,potrzeba doskonalenia swoich umiejętności, samodoskonalenie zawodowe,samodzielność w rozwiązywaniu problemów. 
	Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
	prawidłowe naliczanie, sporządzanie list płac oraz innych należności pracowniczych,naliczanie składek ZUS, składek zdrowotnych, funduszu pracy, dokonywanie korekt składek ZUS,sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych – PITów i deklaracji do US,sporządzanie i elektroniczne przekazywanie deklaracji i informacji do PFRON,sporządzanie zestawień list płac, chorobowego, opieki, macierzyńskiego, nagród itd.,kompletowanie i prawidłowe przechowywanie dokumentów, na podstawie których dokonuje się naliczeń,przygotowanie sprawozdań GUS z zakresu spraw płacowych,obsługa zajęć komorniczych,wprowadzanie danych do SIO w części dotyczących płac,dokonywanie internetowej płatności przelewów i sporządzanie raportów kasowych,wystawianie zaświadczeń o dochodach dla pracowników,udzielanie pracownikom informacji z zakresu płac,sporządzanie druków Rp7, PPK,sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków na danym stanowisku,przygotowanie danych do planów finansowych, arkusza organizacji szkoły, aneksów do arkusza, udział w sporządzaniu sprawozdań w ciągu roku łącznie z załącznikami,archiwizowanie dokumentów płacowych,sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy realizacji zadań oraz ponoszenie odpowiedzialności za jej naruszenie,znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i ppoż,sumienne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków oraz poleceń Dyrektora Szkoły i Głównego Księgowego,przestrzeganie tajemnicy służbowej. 
	Informacja o warunkach pracy na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości Praca na stanowisku jest pracą umysłową pod bezpośrednim nadzorem głównego księgowego szkoły. Praca siedząca przy komputerze, wymaga dobrego wzroku. Stanowisko pracy w pokoju na parterze (wejście po schodach, brak windy i wjazdu). Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony. 
	Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 20 w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w grudniu 2021 r. wynosił 2,29%.
Wymagane dokumenty: 
	list motywacyjny,życiorys - CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej wraz z oświadczeniem wyrażającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji w Publicznej Szkole Podstawowej nr 20 w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, lit. A, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych): „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej nr 20 im. Księcia Jana Dobrego w Opolu, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze”.Zostałam/em poinformowana/y o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: sekretariat@psp20.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed wycofaniem,oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska,kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej,oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku urzędniczym,oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych.   10. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 20 w Opolu, ul. Grudzicka 48, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – „specjalista ds. płac i księgowości„ w nieprzekraczalnym terminie do 14.01.2022 r. (nie mniej niż 10 dni od chwili ukazania się ogłoszenia). Decyduje faktyczna data wpływu do PSP-20 w Opolu. Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77 4552347.   
	Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 20 w Opolu. O terminach rozmów kandydaci zakwalifikowani, spełniający określone wymagania, zostaną poinformowani telefonicznie. Szkoła zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000), informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20 w Opolu, ul. Grudzicka 48, celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko specjalisty ds. płac i księgowości i zawarcie umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty, ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.     Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 20im. Księcia Jana Dobrego w Opolu
 Dariusz Smagała 
 
 | Ilość odwiedzin: | 1886 |   | Nazwa dokumentu: | Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20 im. Księcia Jana Dobrego |   | Skrócony opis: | specjalista ds. płac i księgowości |   | Osoba, która wytworzyła informację: | Sylwia Orlik |   | Osoba, która odpowiada za treść: | Dariusz Smagała |   | Osoba, która wprowadzała dane: | Sylwia Orlik |   | Data wytworzenia informacji: | 2021-12-31 11:38:23 |   | Data udostępnienia informacji: | 2021-12-31 11:38:23 |   | Data ostatniej aktualizacji: | 2021-12-31 11:44:10 |  Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
     |