DYREKTOR ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
45-073 OPOLE, ul. Torowa 7,
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
ds. gospodarki majątkiem
w wymiarze 0,5 etatu
1.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne
|
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) obywatelstwo polskie / kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
Wymagania dodatkowe
|
Dokumenty albo oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w JST lub jednostkach budżetowych
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) znajomość prawa w zakresie zamówień publicznych, znajomość zagadnień ustawy o ochronie osób zgłaszających naruszenia prawa w związku z implementacją Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagań
|
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
-
- 1. Koordynowanie działań następczych wynikających z wewnętrznych zgłoszeń naruszenia prawa.
- 2. Zapewnienie zgodności realizowanych przez ZPO postępowań o udzielenie zamówień publicznych z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- 3. Prowadzenie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a w szczególności:
1) opracowywanie ogłoszeń do biuletynu zamówień publicznych oraz BIP,
2) opracowywanie i sporządzanie we współpracy ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym specyfikacji warunków zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
3) uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej,
4) sprawdzanie prawidłowości złożonych dokumentów wymaganych podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
5) sporządzanie we współpracy ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych protokołów wraz z załącznikami z przeprowadzonych postępowań,
6) sporządzanie informacji o wyborze oferty oraz wysyłanie ich do wszystkich oferentów biorących udział w postępowaniu,
7) prowadzenie korespondencji i czynności w przypadku odwołań.
4. Prowadzenie rejestru umów.
5. Monitorowanie i prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem pomieszczeń ZPO - przygotowywanie umów najmu, dzierżawy, użyczenia pomieszczeń ZPO.
6. Przygotowywanie kalkulacji kosztów wynajmu pomieszczeń ZPO.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa w budynku C ZPO przy ul. Torowej 7, I piętro, w budynku z windą, zatrudnienie w wymiarze 0,5 etatu na czas określony. Przewaga pracy siedzącej, z koniecznością przemieszczania się na terenie placówki do innych budynków; praca z przewagą wysiłku umysłowego, odporności na stres, planowania działań i zdolności organizacyjnych, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie a także i innych urządzeń biurowych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi/nie wynosi ** co najmniej 6%.
5. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej,
- list motywacyjny lub życiorys (CV) uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej; opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: sekretariat@zpo.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem”
- kwestionariusz osobowy dla kandydata – do pobrania ze strony www.zpo.opole.pl
- oświadczenia o niekaralności, o niezachodzeniu konfliktu interesów rozumianego jako naruszenie zasady bezinteresowności i bezstronności.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze);
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kompletne aplikacje należy składać w ZPO ul. Torowa 7, budynek C, pokój 115 w dziale kadr lub pod adresem kadry@zpo.opole.pl, w terminie do 21.12.2021 r. Bliższych informacji udziela specjalista ds. kadr tel. 77 4231675.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych w Opolu, ul. Torowa 7, tel. 77 4231675;
- Inspektorem ochrony danych w ZPO w Opolu jest Pani Joanna Knuter, tel. 77 4231675, e-mail: sekretariat@zpo.opole.pl;
- Okresy przechowywania danych osobowych:
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty aplikacyjne nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór.
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, zostaną zniszczone przez Referat Kadr niezwłocznie po ogłoszeniu wyniku końcowego naboru, nie późnej niż po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku końcowego naboru.
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Dyrektor
Zespołu Placówek Oświatowych w Opolu
mgr Urszula Kowalczyk