MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale uzgodnień i zajęcia pasa drogowego – 1 etat .................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
|
|
|
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
|
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
|
|
d) nieposzlakowana opinia,
|
|
e) wykształcenie : średnie techniczne (drogowe, geodezyjne, budowlane) lub wyższe
|
Kserokopia świadectwa lub dyplomu
|
|
|
2.
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych,
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) znajomość ustaw : prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych, ustawa o zamówieniach publicznych, KPA,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV
|
c) komunikatywność , dyspozycyjność, dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV
|
d) umiejętność czytania rysunków technicznych oraz znajomość topografii miasta Opola,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Przyjmowanie i analizowanie wniosków w sprawie wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dotyczących :
a) prowadzenia robót w pasie drogowym , w tym również związanych z usuwaniem awarii urządzeń niezwiązanych
z potrzebami zarządzania drogami,
b) umieszczania w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami
lub potrzebami ruchu drogowego,
c) umieszczania w pasie drogowym obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami ruchu drogowego,
d) zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności w celach innych niż wymienione w pkt. a, b, c.
2.Przygotowanie zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami.
3.Naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego w oparciu o obowiązujące stawki opłat.
4.Protokolarne przekazywanie terenów przewidzianych pod zajęcie z określeniem warunków przywrócenia zajmowanego pasa
drogowego do poprzedniego stanu użyteczności.
5.Bieżąca kontrola w terenie zajętych terenów pasa drogowego wynikających z wydanych decyzji administracyjnych.
6.Odbiory oznakowania tymczasowego wprowadzonego na czas robót związanych z zajęciem pasa drogowego, a wynikających
z zatwierdzonych projektów organizacji ruchu.
7.Naliczanie kar pieniężnych w drodze decyzji administracyjnej za zajęcie pasa drogowego:
a) bez zezwolenia zarządcy drogi,
b) przekroczenie terminu zajęcia określonego w zezwoleniu,
c) o powierzchni większej niż określona w zezwoleniu.
8.Odbiory zajmowanych terenów pasa drogowego po zwolnieniu dotyczy dróg wewnętrznych
9.Kontrola stanu technicznego zajmowanego pasa drogowego w okresie gwarancyjnym.
10.Prowadzenie pełnej korespondencji w temacie zajmowania pasa drogowego na cele wymienione w punkcie 1a-d.
11.Zbieranie informacji w zakresie planowanego zajęcia pasa drogowego.
12. Uzgadnianie i opiniowanie wniosków i dokumentacji dotyczących :
a) lokalizacji w pasie drogowym dróg publicznych i dróg wewnętrznych Gminy Opole obiektów
i urządzeń budowlanych nie związanych z potrzebami zarządzania drogami i potrzebami ruchu drogowego,
b) lokalizacji w pasie drogowym dróg publicznych i dróg wewnętrznych Gminy Opole obiektów
i urządzeń budowlanych związanych z potrzebami zarządzania drogami i potrzebami ruchu drogowego,
c) włączeń nieruchomości do dróg publicznych i dróg wewnętrznych Gminy Opole (budowa, przebudowa, remont
zjazdów),
d) budowy, przebudowy i remontu pasów drogowych dróg publicznych i dróg wewnętrznych Gminy Opole w związku
z inwestycją niedrogową,
e) opiniowanie lokalizacji obiektów budowlanych w sąsiedztwie pasów drogowych dróg publicznych i wewnętrznych
Gminy Opole.
4. Warunki pracy na stanowisku :
Praca w budynku przy ul. Firmowa 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5. W miesiącu listopadzie 2021r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00% .
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w dziale
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 213 z dopiskiem:
Dotyczy naboru na Stanowisko w dziale uzgodnień i zajęcia psa drogowego w terminie do dnia 17 grudnia 2021r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD . Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale dokumentacji i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej