MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
Organizuje nabór na wolne, urzędnicze
stanowisko pracy Księgowa
w Dziale Finansowym
w Opolu, ul. Armii krajowej 36
w wymiarze 1,0 etatu
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
- wykształcenie średnie lub wykształcenie wyższe o profilach umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku;
- przy posiadanym wykształceniu średnim wymagane jest 2 lat doświadczenia zawodowego.
- Wymagania dodatkowe:
- Preferowane wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku ekonomicznym oraz doświadczenie w pracy o podobnym charakterze;
- dobra znajomość przepisów z ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- umiejętność interpretacji przepisów prawa;
- umiejętność organizacji i planowania pracy;
- zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia;
- aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań;
- wysoka kultura osobista;
- odporność na stres;
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).
- znajomość programu Finanse Progman
- Główne obowiązki na w/w stanowisku:
- monitorowanie na bieżąco sald kont zespołu 2 ( należności) związanych z:
-
-
- opłatami za pobyt dziecka w pieczy zastępczej ponoszonej przez rodziców
- nienależnie pobranymi świadczeniami z pomocy społecznej
- nienależnie pobranymi świadczeniami z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie
pieczy zastępczej
- sporządzanie i księgowanie PK związanych z:
- opłatami za pobyt dziecka w pieczy zastępczej,
- nienależnie pobranymi świadczeniami z pomocy społecznej
- nienależnie pobranymi świadczeniami z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie
pieczy zastępczej
- odpłatnością za posiłki w domach dziennego pobytu.
- analizowanie należności, o których mowa w pkt. 2 i naliczanie ewentualnych odsetek za nieterminową zapłatę, sporządzanie i księgowanie PK
- uzgadnianie sald kont związanych z należnościami, o których mowa w pkt. 2
- sprawdzanie dowodów pod względem formalno - rachunkowym.
- sporządzanie miesięcznych informacji o stanie należności wymagalnych na koniec danego miesiąca i przekazywania ich do windykacji
- dokonywanie odpisów aktualizujących należności, o których mowa w pkt. 2
- prowadzenie analizy i kontroli zestawień przygotowywanych przez domy dziennego pobytu z zakresu wpłat i wyżywienia.
- sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań,
- wystawianie i księgowanie rachunków z tytułu refundacji poniesionych wydatków
- Warunki pracy na w/w stanowisku
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36 , I piętro, podjazd na osób niepełnosprawnych do budynku, na piętrze brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych . Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizyczny- praca siedząca, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
- Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy
Rodzinie w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2021 r. wynosił powyżej 6%.
VI. klauzula informacyjna dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Miejskim Ośrodku
Pomocy Rodzinie w Opolu
|
Administrator Pani/Pana danych
|
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 36, 45-071 Opole
|
Inspektor Ochrony Danych
|
We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem:
|
iod@mopr.opole.pl
|
Cele przetwarzania
|
Podstawa prawna
|
Retencja
|
Przeprowadzenia procesu rekrutacji
|
• w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
• inne dobrowolnie podane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych
• jeżeli w dokumentach zawarte będą dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie twoja odrębna zgoda na ich przetwarzanie, w przypadku gdy dane będą zbędne, zostaną zanonimizowane
|
3 miesiące
|
Wykorzystanie aplikacji w przyszłych procesach rekrutacji w przypadku wyrażenia zgody
|
art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda na przetwarzanie danych
|
12 miesięcy lub do czasu wycofania zgody
|
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami
|
art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
|
6 miesięcy
|
Przysługujące Pani/Panu prawa
|
• Prawo żądania dostępu do danych
|
• Prawo żądania sprostowania danych
|
• Prawo żądania usunięcia danych
|
• Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
|
• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
|
Informacja o możliwości wycofania zgody
|
W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
|
Obowiązek podania danych
|
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 § 1 KP jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne
|
Przystąpienie do procesu naboru na w/w stanowisko oznacza zapoznanie się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.
VII Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania przy ogłoszeniu);
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (do podpisania we wzorze kwestionariusza o którym mowa w pkt. 2);
- dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia;
- dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.;
- ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych;
- oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją „zatrudnienie na stanowisko księgowa”, w siedzibie MOPR w Opolu lub przesłać listem na adres Ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36 w terminie do dnia 19 marca 2021 roku.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
IX. Inne informacje:
Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest:
- przedłożenie orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy;
- przedłożenie zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
- kandydat przystępując do naboru przyjmuje do wiadomości informacje o których mowa w pkt. VI niniejszego ogłoszenia;
- niewykorzystane oferty będą niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Wszelkie informacje dot. rekrutacji można pozyskiwać drogą telefoniczną u Kierownika Referatu Organizacyjnego i Kadr p. Justyny Raj tel. 77/40-05-953.
Opole, dn. 8 marca 2021r.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
dr Zdzisław Markiewicz