OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIASTA OPOLA
Rynek-Ratusz, 45-015 Opole
stanowisko ds. planowania przestrzennego
W Referacie Planowania Przestrzennego Wydziału Urbanistyki Architektury i Budownictwa
(określenie stanowiska)
-
Wymagania niezbędne
|
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: wyższe planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna, architektura krajobrazu, prawo administracyjne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy (przebieg dotychczasowego zatrudnienia)
|
Nie wymagany
|
g) kwalifikacje zawodowe
|
Nie wymagane
|
-
Wymagania dodatkowe
|
Dokumenty albo oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapisy w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
|
zapisy w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
zapisy w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) znajomość Statutu Miasta Opola
|
zapisy w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
e)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
zapisy w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
f)znajomość ustaw o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, Ustawa o gospodarce nieruchomościami przepisów wykonawczych do tych ustaw oraz przepisów odrębnych w zakresie działania Referatu Planowania Przestrzennego
|
zapisy w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
g) cechy osobowe i predyspozycje: uprzejmość, odpowiedzialność lojalność, rzetelność, kreatywność, predyspozycje do pracy w zespole
|
zapisy w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
h) doświadczenie zawodowe związane z planowaniem przestrzennym
|
zapisy w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
b) Wydawanie wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
c) Wydawanie wypisów i wyrysów z obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
d) Ewidencja zatwierdzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
e) Wydawanie zaświadczeń związanych z planowaniem przestrzennym.
f) Realizacja zadań wynikających z Uchwały Nr XIII/199/19 z dnia 27 czerwca 2019r. Rady Miasta Opola w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w Opolu.
g) Prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą planu miejscowego (tzw. renta planistyczna).
h) Przygotowywanie korespondencji do wysłania przesyłką pocztową w zakresie spraw prowadzonych w referacie.
i) Przygotowywanie akt spraw załatwianych w referacie do przekazania do archiwum zakładowego.
j) Stosowanie programu informatyczno-administracyjnego ESTIMA do przygotowywania decyzji, postanowień, pism oraz innych dokumentów sporządzanych w referacie.
k) Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych Rady Miasta Opola oraz innych obywateli, jednostek i podmiotów gospodarczych.
l) Występowanie o opinie prawne do radców prawnych UM Opola.
m) Współpracowanie z pracownikami innych wydziałów i jednostek organizacyjnych urzędu w realizowaniu zadań wspólnych.
n) Obsługa i przyjmowanie interesantów w ramach pełnionych obowiązków.
o) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – pl. Wolności 7-8, III piętro, Wydział Architektury i Budownictwa, pok. nr 305. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek nie jest wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze z obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny oraz poprzez pocztę e-mail. Bezpośredni dostęp do urządzeń wielofunkcyjnych.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
wynosi/nie wynosi ** co najmniej 6%.
- Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) list motywacyjny;
b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 ogłoszenia;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze);
e) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Wzór kwestionariusza osobowego oraz oświadczeń - dostępne są na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej (Biurze Podawczym) Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole lub przesłać pocztą na wskazany adres z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania przestrzennego” w terminie do dnia 5 października 2021 r.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miasta Opola po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione indywidualnie co do dalszych czynności związanych z procesem naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Opola jest Urząd Miasta Opola, ul. Rynek-Ratusz, kod pocztowy 45-015 Opole.
- We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
w Urzędzie Miasta Opola za pomocą adresu iod@um.opole.pl lub telefonicznie: 77 54 11 328 oraz 77 54 11 378.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego na podstawie ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu
o naborze, Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta pisemnie w dowolnym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Brak zgody lub jej wycofanie nie stanowi podstawy niekorzystnego traktowania, a także nie powoduje wobec Pani/Pana jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
- Okresy przechowywania danych osobowych:
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty aplikacyjne nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór. Po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone przez Referat Kadr;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, zostaną zniszczone przez Referat Kadr niezwłocznie po ogłoszeniu wyniku końcowego naboru, nie późnej niż po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku końcowego naboru.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- W przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych wynikających z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku wygrania naboru dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu cywilnego zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór na okres co najmniej 3 miesięcy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
* osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
** niewłaściwe skreślić.