|
PREZYDENT MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIASTA OPOLA
Rynek-Ratusz, 45-015 Opole
ds. organizacyjnych w Wydziale Prawnym
(określenie stanowiska)
-
Wymagania niezbędne
|
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy (przebieg dotychczasowego zatrudnienia)
5 lat; w tym co najmniej 2 lata na stanowiskach związanych z obsługą prawną
|
Kserokopie świadectw pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c), i/lub kserokopie innych właściwych dokumentów za okresy, które z mocy odrębnych przepisów podlegają wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze
|
g) kwalifikacje zawodowe
|
nie jest wymagane
|
-
Wymagania dodatkowe
|
Dokumenty albo oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub oświadczenie
|
b) znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub oświadczenie
|
c) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub oświadczenie
|
d) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub oświadczenie
|
e)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub oświadczenie
|
f) znajomość obsługi komputera (w tym systemu Windows i pakietu Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu EXCEL)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub oświadczenie
|
g) umiejętność obsługi informatycznych programów prawniczych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub oświadczenie
|
h) umiejętność obsługi urządzeń biurowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub oświadczenie
|
i)bowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, skrupulatność, systematyczność, staranność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub oświadczenie
|
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami;
- Przestrzeganie Regulaminu pracy Urzędu Miasta Opola i Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Przestrzeganie przepisów związanych z ochroną danych osobowych wynikających z przepisów prawa i regulacji wewnętrznych Urzędu.
- Wykonywanie czynności: w zakresie obsługi administracyjnej Wydziału Prawnego, w tym SOD, oraz związanych z obsługą korespondencji kierowanej do Wydziału Prawnego, przygotowywanie stanowisk i sporządzanie pism w zakresie przydzielonych spraw.
- Prowadzenie repertorium spraw sądowych i innych rejestrów założonych w Wydziale Prawnym.
- Załatwianie i dokumentowanie przydzielonych spraw:
- w wersji elektronicznej;
- w wersji papierowej, stosownie do wymagań danej sprawy.
- Sporządzanie dokumentów księgowych na potrzeby Wydziału i rozliczanie ich.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Zgłaszanie rozwiązań oraz opracowywanie projektów mających na celu usprawnienie pracy na własnym stanowisku, w Wydziale oraz w Urzędzie Miasta.
- Współdziałanie z administracją rządową, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz mieszkańcami w realizacji zadań Wydziału.
- Współdziałanie z innymi komórkami Urzędu.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika, Sekretarza Miasta, Prezydenta.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola w Ratuszu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, kontakt z jednostkami miejskimi i wydziałami Urzędu.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi/nie wynosi ** co najmniej 6%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) list motywacyjny;
b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 ogłoszenia;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze);
e) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Wzór kwestionariusza osobowego oraz oświadczeń - dostępne są na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
7. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej (Biurze Podawczym) Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole lub przesłać pocztą na wskazany adres z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacyjnych w Wydziale Prawnym” w terminie do dnia 23 kwietnia 2021 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej).
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miasta Opola po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione indywidualnie co do dalszych czynności związanych z procesem naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Opola jest Urząd Miasta Opola, ul. Rynek-Ratusz, kod pocztowy 45-015 Opole.
- We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
w Urzędzie Miasta Opola za pomocą adresu iod@um.opole.pl lub telefonicznie: 77 54 11 328 oraz 77 54 11 378.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego na podstawie ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu
o naborze, Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta pisemnie w dowolnym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Brak zgody lub jej wycofanie nie stanowi podstawy niekorzystnego traktowania, a także nie powoduje wobec Pani/Pana jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
- Okresy przechowywania danych osobowych:
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty aplikacyjne nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór. Po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone przez Referat Kadr;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, zostaną zniszczone przez Referat Kadr niezwłocznie po ogłoszeniu wyniku końcowego naboru, nie późnej niż po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku końcowego naboru.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- W przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych wynikających z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku wygrania naboru dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu cywilnego zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór na okres co najmniej 3 miesięcy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
* osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
** niewłaściwe skreślić.
Ilość odwiedzin: | 2739 | Nazwa dokumentu: | Wydział Prawny | Skrócony opis: | stanowisko ds. organizacyjnych | Podmiot udostępniający: | Agnieszka Skwarczyńska | Osoba, która wytworzyła informację: | Agnieszka Skwarczyńska | Osoba, która odpowiada za treść: | Sekretarz Miasta | Osoba, która wprowadzała dane: | Agnieszka Skwarczyńska | Data wytworzenia informacji: | 2021-04-13 14:50:28 | Data udostępnienia informacji: | 2021-04-13 14:50:28 | Data ostatniej aktualizacji: | 2021-05-05 10:42:22 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|