|
PREZYDENT MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIASTA OPOLA
Rynek-Ratusz, 45-015 Opole
ds. elektrycznych(2)
(określenie stanowiska)
-
Wymagania niezbędne
|
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie:
wyższe inżynierskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f)staż pracy
(przebieg dotychczasowego zatrudnienia):
- staż pracy: 3 lata w tym co najmniej rok praca związana związanych z prowadzeniem spraw związanych z przygotowaniem lub realizacją robót instalacyjnych w branży elektrycznej, w biurach projektów lub w biurach inżyniera kontraktu lub w administracji publicznej na pokrewnych stanowiskach
lub
- co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
|
Kserokopie świadectw pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c), i/lub kserokopie innych właściwych dokumentów za okresy, które z mocy odrębnych przepisów podlegają wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze
lub
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS - aktualne na dzień zgłoszenia
|
-
Wymagania dodatkowe
|
Dokumenty albo oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
|
Zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
e)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
f) znajomość ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i rozporządzeń związanych
|
Zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
g) posługiwanie się sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi, biegła obsługa programów Word, Excel oraz programu kosztorysowego np. Norma, poczty elektronicznej
|
oświadczenie w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
h) znajomość zagadnień związanych z uruchamianiem inwestycji
|
Zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
i)znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zagadnień związanych z gospodarką finansową samorządu terytorialnego,
|
Zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
j) zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, pracowitość, punktualność, umiejętność szybkiej mobilizacji i podejmowania decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, uczciwość.
|
Zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etycznego Urzędu Miasta Opola.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: archiwalną i kancelaryjną.
- Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji tematycznej zgodnie z rzeczowym wykazem akt Wydziału.
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków w zakresie potrzeb dokumentacyjnych składanych przez wydziały zgodnie z zarządzeniem Prezydenta.
- Przygotowanie umów z wykonawcami na przydzielone zadania.
- Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji technicznych inwestycji i remontów ujętych w planie budżetu Miasta realizowanych w oparciu o wnioski składane przez wydziały Urzędu Miasta wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy polskiego prawa oraz programów, prac studialnych, koncepcji, analiz, ekspertyz i opinii dla inwestycji.
- Przygotowanie wniosków i dokumentacji przetargowej dla Wydziału Zamówień Publicznych na przydzielone zadania inwestycyjne i remontowe.
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powołanych na wniosek Wydziału.
- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji technicznych realizowanych przez Wydział.
- Monitorowanie rzeczowej realizacji projektów nadzorowanych przez Wydział.
- Udział w naradach koordynacyjnych w toku przygotowania wybranych projektów i opracowań.
- Weryfikacja merytoryczna faktur dotyczących powierzonego zakresu czynności.
- Udział w Radach budowy i komisjach odbiorowych w zakresie przydzielonych zadań.
- Rozliczanie rzeczowo – finansowe przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z przekazaniem protokołów przekazania – przyjęcia środków trwałych (PT, OT).
- Prowadzenie spraw związanych z przeglądami, gwarancją i rękojmią inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji Miejskich.
- Współpraca z Wydziałem ds. Europejskich i Planowania Rozwoju w zakresie realizacji zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych w tym:
- Przygotowywanie i przekazanie wszelkich dokumentów niezbędnych do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu i podpisania umowy o dofinansowanie projektu celem przekazania ich do Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju.
- Przygotowywanie danych i dokumentów do wniosków o płatność pośrednią/zaliczkową/ końcową/sprawozdań oraz do aktualizowanych wniosków o dofinansowanie projektów celem przekazania do Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju.
- Niezwłoczne informowanie Wydziału Niezwłoczne informowanie Wydziału Funduszy Europejskich o stanie zaawansowania prac, zaistniałych nieprawidłowościach lub problemach w realizacji projektów.
- Współudział w sporządzaniu sprawozdań z realizacji zadań, przygotowanie materiałów i analiz oraz informacji okresowych (półrocznych i rocznych) dotyczących wykonania planu budżetu w zakresie rzeczowo – finansowym realizowanym przez Wydział.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – ul. Piastowska 17. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie. Praca w godz. pracy UM Opola, praca w zespole, kontakt bezpośredni lub telefoniczny z projektantami i wykonawcami.
Wynagrodzenie miesięczne brutto: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału od 4 500,-zł do 5 100,-zł
Kwota wynagrodzenia zasadniczego podlega negocjacji w ramach wskazanego przedziału.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Opola, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
wynosi/nie wynosi** co najmniej 6%.
- Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny;
- dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 ogłoszenia;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze);
- kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Wzór kwestionariusza osobowego oraz oświadczeń - dostępne są na stronie internetowej
(www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej (Biurze Podawczym) Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole lub przesłać pocztą na wskazany adres z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. dokumentacji i nadzoru inwestorskiego” w terminie do dnia 6 sierpnia 2021 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej).
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miasta Opola po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione indywidualnie co do dalszych czynności związanych z procesem naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Opola jest Urząd Miasta Opola, ul. Rynek-Ratusz, kod pocztowy 45-015 Opole.
- We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
w Urzędzie Miasta Opola za pomocą adresu iod@um.opole.pl lub telefonicznie: 77 54 11 328 oraz 77 54 11 378.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego na podstawie ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu
o naborze, Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać cofnięta pisemnie w dowolnym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Brak zgody lub jej wycofanie nie stanowi podstawy niekorzystnego traktowania, a także nie powoduje wobec Pani/Pana jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
- Okresy przechowywania danych osobowych:
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty aplikacyjne nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór. Po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone przez Referat Kadr;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, zostaną zniszczone przez Referat Kadr niezwłocznie po ogłoszeniu wyniku końcowego naboru, nie późnej niż po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku końcowego naboru.
- Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- W przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych wynikających z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku wygrania naboru dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu cywilnego zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór na okres co najmniej 3 miesięcy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale
w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
** niewłaściwe skreślić
Ilość odwiedzin: | 1632 | Nazwa dokumentu: | Wydział Inwestycji Miejskich | Skrócony opis: | stanowisko ds. elektrycznych 2 | Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Początko | Osoba, która odpowiada za treść: | Bożena Czarnecka | Osoba, która wprowadzała dane: | Jolanta Początko | Data wytworzenia informacji: | 2021-07-27 13:48:03 | Data udostępnienia informacji: | 2021-07-27 13:48:03 | Data ostatniej aktualizacji: | 2021-08-16 13:06:43 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|