1. Miejsce składania oferty: Skan potwierdzenia złożenia oferty wydrukowanego
z Generatora oraz podpisanego przez osoby upoważnione (zgodnie z KRS) należy przesłać mailem na adres ngo@um.opole.pl, a następnie złożyć w urnie na parterze w siedzibie Centrum Dialogu Obywatelskiego, w Opolu, przy ul. Damrota 1, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 730 do 1530 lub przesłać na adres: Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz,
45-015 Opole.
Priorytet XI: Działalność wspomagająca rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości
Cel 1: Wspieranie przedsiębiorczości w mieście
2. Działania realizowane w ramach zadania publicznego:
1. Organizacja szkoleń i warsztatów (w tym specjalistycznych) wspomagających przedsiębiorczość, w szczególności w grupie osób wchodzących na rynek pracy
2. Organizacja wydarzeń promujących dobre praktyki z zakresu innowacyjności, transferu nowoczesnych technologii i współpracy Biznes – Nauka, jako elementu rozwoju przedsiębiorczości
3. Organizacja wydarzeń popularyzujących wpływ nauki, techniki, technologii, komercjalizacji badań i nowoczesnych rozwiązań na rozwój przedsiębiorczości (w tym np. na prowadzenie działalności gospodarczej)
3. Rodzaj beneficjentów zadania publicznego:
• mikro, mali i średni przedsiębiorcy z Opola,
• mieszkańcy Opola zamierzający rozpocząć działalność gospodarczą,
• studenci i absolwenci opolskich uczelni,
• instytucje otoczenia biznesu, samorządy gospodarcze.
4. Planowana wysokość środków finansowych przeznaczonych na POWIERZENIE realizacji zadania: w 2021 roku wynosi 10 000 zł
5. Koszty, które nie podlegają finansowaniu z dotacji (koszty niekwalifikowane):
a) amortyzacja;
b) leasing;
c) ubezpieczenia wykraczające poza zakres realizowanego zadania;
d) rezerwy na pokrycie strat lub zobowiązań;
e) odsetki z tytułu niezapłaconych w terminie zobowiązań;
f) koszty wszelkich kar i grzywien;
g) nagrody, premie i inne formy bonifikaty rzeczowej lub finansowej dla osób zajmujących się realizacją zadania;
h) działalność gospodarcza podmiotu;
i) działalność polityczna i religijna;
j) zakup środków trwałych;
k) remonty i inwestycje;
l) zakup nieruchomości gruntowej, lokalowej, budowlanej.
6. Procentowy udział kosztów administracyjnych we wnioskowanej dotacji na realizację zadania publicznego nie może być wyższy niż 10%. Obsługa finansowa i merytoryczna zadania – nie więcej niż 5% przyznanej dotacji
7. Oczekiwane zmiany społeczne:
a) zwiększenie poziomu wiedzy beneficjentów w obszarze przedsiębiorczości.
b) zwiększenie poziomu wiedzy beneficjentów z zakresu innowacyjności, transferu nowoczesnych technologii i współpracy Biznes – Nauka, jako elementu rozwoju przedsiębiorczości
c) zwiększenie poziomu wiedzy beneficjentów z zakresu wpływ nauki, techniki, technologii, komercjalizacji badań i nowoczesnych rozwiązań na rozwój przedsiębiorczości (w tym np. na prowadzenie działalności gospodarczej
8. Wymagane rezultaty, w tym produkty lub usługi oraz rekomendowany sposób monitorowania rezultatów (rodzaj wskaźników) wraz z rekomendowanym źródłem informacji o osiągnięciu podanych wskaźników:
a) Rezultat:
- zorganizowanie i przeprowadzenie co najmniej 2 dwudniowych szkoleń / warsztatów dla co najmniej 25 uczestników
- zorganizowanie i przeprowadzenie co najmniej jednego wydarzenia, w tym on-line (np. konferencje, seminaria, wykłady, wystawy, ekspozycje, prezentacje i pokazy)
- zorganizowanie i przeprowadzenie co najmniej jednego wydarzenia, w tym on-line (np. konferencje, seminaria, wykłady, prezentacje)
b) Sposób monitorowania rezultatów (rodzaj wskaźników):
- sprawozdanie z realizacji zadania
c) Narzędzie pomiaru (źródło informacji o osiągnięciu wskaźników):
- lista obecności,
- ankieta wśród uczestników projektu
9. Zasady dokonywania zmian:
Zmiany mogą być dokonywane zgodnie z zapisami § 31 Regulaminu dotacji.
Ilość odwiedzin: | 955 |
Nazwa dokumentu: | Konkurs z zakresu działalności wspomagającej rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości |
Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Stelmaszczyk |
Osoba, która odpowiada za treść: | Katarzyna Stelmaszczyk |
Osoba, która wprowadzała dane: | Katarzyna Stelmaszczyk |
Data wytworzenia informacji: | 2021-04-29 17:57:39 |
Data udostępnienia informacji: | 2021-04-30 13:30:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2021-04-30 13:20:41 |