Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr I
im. Mikołaja Kopernika
w Opolu
Informacje o jednostce :
- nazwa szkoły : Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr I im. Mikołaja Kopernika
- adres: 45 -714 Opole, ul. Licealna 3
- nr. telefonu : 77/ 47- 42 – 944
- fax : 77/ 47- 42 – 944
- dyrektor : Mariusz Bochenek
- wicedyrektor : Dorota Wołyniec,
- wicedyrektor: Iwona Witkowska
- główny księgowy : Lidia Ostrowska
- inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je : zastępca dyrektora ds. ekonomiczno -administracyjnych – Renata Krawiec
- podmiot udostępniający dane: nazwa szkoły : Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr I im. Mikołaja Kopernika
- odpowiedzialny za treść : nazwisko dyrektora jednostki : Mariusz Bochenek
Majątek (najważniejsze składniki i kwoty) :
l. p.
|
Składniki
|
Kwoty
|
1.
|
Grunty
|
34 598,13
|
2.
|
Budynki i lokale
|
1 033 365,00
|
3.
|
Obiekty inżynierii lądowej i wodnej
|
300 263,44
|
4.
|
Urządzenia techniczne
|
2 415,00
|
5.
|
Narzędzia , przyrządy, ruchomości i wyposażenia
|
19 245,22
|
6.
|
Pozostałe środki trwałe , wyposażenie
|
637 610,47
|
7.
|
Zbiory biblioteczne
|
83 008,15
|
|
Ogółem
|
2 110 505,41
|
Budżet (najważniejsze składniki i kwoty na rok bieżący) : 2011 rok
L.p.
|
§
|
Składniki
|
Kwoty
|
1.
|
3020
|
Wydatki osobowe niezliczone do wynagrodzeń
|
8 600
|
2.
|
4010
|
Wynagrodzenia osobowe pracowników
|
2 650 000
|
3.
|
4040
|
Dodatkowe wynagrodzenia roczne
|
189 700
|
4.
|
4110
|
Składki na ubezpieczenia społeczne
|
431 300
|
5.
|
4120
|
Składki na fundusz pracy
|
69 500
|
6.
|
4210
|
Zakup materiałów i wyposażenia
|
40 000
|
7.
|
4240
|
Zakup pomocy naukowych , dydaktycznych i książek
|
7 900
|
8.
|
4260
|
Zakup energii
|
179 300
|
9.
|
4270
|
Zakup usług remontowych
|
26 600
|
10.
|
4280
|
Zakup usług zdrowotnych
|
1 900
|
11.
|
4300
|
Podróże służbowe krajowe
|
20 000
|
12.
|
4350
|
Zakup usług dostępu do sieci Internet
|
1 300
|
13.
|
4370
|
Opłaty z tytułu usług telekomunikacyjnych świadczonych w stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej
|
3 200
|
14.
|
4410
|
Podróże służbowe krajowe
|
1 000
|
15.
|
4430
|
Różne opłaty i składki
|
2 000
|
16.
|
4440
|
Odpisy na ZFŚS
|
160 300
|
17.
|
4700
|
Szkolenie pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej
|
2 200
|
|
|
Ogółem
|
3 794 800
|
Wykaz regulaminów
- Regulamin pracy
- Regulamin organizacyjny
- Regulamin kontroli wewnętrznej
- Regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- Regulamin zakładowego funduszu zdrowotnego
- Regulamin dofinansowania dokształcania zawodowego nauczycieli
- Regulamin oceny pracy nauczycieli
- Instrukcja kancelaryjna
- Instrukcja obiegu dokumentów
- Instrukcja inwentaryzacyjna
- Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych
- Procedura naboru na wolne stanowisko urzędnicze
- Procedura dokonywania okresowych ocen pracowników samorządowych
- Regulamin wycieczek szkolnych
- Regulamin samorządu uczniowskiego
- Regulamin Pracy Rady Pedagogicznej
- Regulamin Rady Rodziców
- Regulamin biblioteki
- Regulaminy gabinetów i sal lekcyjnych
- Regulamin korzystania z szatni
Regulaminy znajdują się w pok.100 (z-ca dyrektora ds. ekonomiczno -administracyjnych)
Rejestry, ewidencje, archiwa
W szkole obowiązują następujące rejestry i ewidencje :
1. rejestr decyzji dyrektora
2. rejestr legitymacji nauczycieli
3. rejestr legitymacji uczniowskich
4. rejestry wydanych zaświadczeń
5. księga uczniów
6. książka kontroli
7. rejestr wypadków uczniów
8. księga zastępstw
9. rejestr druków ścisłego zarachowania
10. rejestr umów dot. eksploatacji obiektu
11. rejestr umów najmu
12. ewidencja czasu pracy
13. księgi inwentarzowe
14. ewidencja zbiorów bibliotecznych
W archiwum zakładowym przechowywana jest następująca dokumentacja:
1. dzienniki lekcyjne i zajęć
2. protokoły rad pedagogicznych
3. plany pracy i organizacji
4. arkusze ocen
5. protokoły egzaminacyjne
6. dokumentacja ITN i NI
7. dokumentacja wycieczek oraz imprez szkolnych
8. dokumentacja nadzoru pedagogicznego
9. dokumentacja finansowo księgowa
10. dokumentacja kadrowa
Zamówienia publiczne
szkoła obecnie nie prowadzi postępowań o zamówienia publiczne.
Kontrole
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
26.03.2010 r.
|
Kuratorium Oświaty
w Opolu
|
Badanie zasadności zastrzeżenia
|
20.07.2010 r.
|
Urząd Miasta Opola
|
Gospodarka finansowa
|
22.09.2010 r.
|
Kuratorium Oświaty
w Opolu
|
Weryfikacja ankiet dot. przyjmowania uczniów niepełnosprawnych
i przewlekle chorych do szkół
Analiza tygodniowego rozkładu zajęć
|
1.12.2010 r.
|
Kuratorium Oświaty
w Opolu
|
Badanie zasadności skargi
|
30.11.2010 r. – 3.12.2010 r.
|
Wydział Oświaty
Urzędu Miasta Opola
|
1.posiadanie i zgodność regulaminów
wewnątrzzakładowych
2.prowadzenie akt osobowych
3.prawidłowość zatrudniania nauczycieli
i pracowników samorządowych
4.zgodność arkusza organizacji
z realizowanymi przez nauczycieli
czynnościami.
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw (wg wzoru) :
- miejsce przyjmowania interesantów : sekretariat, gabinet dyrektora , gabinet wicedyrektora , gabinet pedagoga szkolnego , gabinet zastępcy dyrektora ds. ekonomiczno-administracyjnych, pokój nauczycielski , pokój księgowości.
- w jakich dniach i godzinach: we wszystkich miejscach interesantów przyjmuje się w godzinach 8-15 z wyjątkiem :
· pedagoga szkolnego , który przyjmuje : poniedziałek – 8 -13, wtorek 11-16, środa – 10-14, czwartek 9-13, piątek – 8-10;
· psychologa szkolnego , który przyjmuje : wtorek – 11– 14.30 , czwartek – 8 -14.
· doradcy zawodowego, który przyjmuje: poniedziałek 9.40 -12.40, środa 9.30 – 13.30, piątek 8.50 – 11.50.
Sprawy uczniowskie załatwiane są w sekretariacie w godzinach: 7.30 -9.30 oraz
12.30 – 14.30
- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: załatwianie spraw odbywa się ustnie i pisemnie , dokumentacja załatwianych spraw znajduje się w odpowiednich aktach szkoły. W przypadku załatwiania sprawy ustnie , treść i istotne motywy takiego załatwienia są odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.
- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: w szkole obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne np. w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej: załatwianie spraw w formie pisemnej odbywa się na zasadach określonych w Instrukcji Kancelaryjnej zatwierdzonej przez Dyrektora Archiwum Państwowego w Opolu.
- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy : sprawy załatwiane są w kolejności ich wpływu i stopnia pilności .