logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum Nr 8
im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
w Opolu

 

 Informacje o jednostce

- Publiczne Gimnazjum nr 8 im. Marszalka Józefa Piłsudskiego w Opolu

 - 45 -856 Opole, ul. J. Lelewela  9

- 77- 47 45 172, 77- 47 44 189

- fax 77- 47 45 172

- g8opole@wodip.opole.pl

- www.pg8.opole.pl

- Dyrektor - mgr Maryla Strzała

- Wicedyrektor - mgr Małgorzata Ludwikowska

- Główny księgowy - Irena Małyszko

- Kierownik gospodarczy - Ewa Działo

- podmiot udostępniający dane - Publiczne Gimnazjum nr 8 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu

- odpowiedzialny za treść - mgr Maryla Strzała

 

MAJĄTEK:

-GRUNTY                             10.180

-BUDYNKI                       1.701.530

-BUDOWLE                         740.992

-INNE ŚRODKI TRWAŁE     23.838,62

BUDŻET             3 561 750

W tym:

-wynagrodzenia i pochodne                      2 989 485

-wydatki na realizację zadań statutowych    557 865

-świadczenia na rzecz osób fizycznych           14 400

 

 Wykaz regulaminów

- Statut – sekretariat, strona internetowa

- Regulamin ucznia - sekretariat

- Regulamin Samorządu Uczniowskiego - sekretariat

- Regulamin korzystania z szatni uczniowskiej - sekretariat

- Regulamin korzystania z sali gimnastycznej - sekretariat

- Regulamin korzystania z czytelni - sekretariat

- Regulamin korzystania z wypożyczalni - sekretariat

- Regulamin korzystania z centrum multimedialnego – sekretariat

- Regulamin pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym – stypendia za wyniki w nauce - sekretariat

- Regulamin wynagradzania – księgowość, sekretariat

- Regulamin funduszu świadczeń socjalnych – księgowość

- Regulamin funduszu zdrowotnego dla nauczycieli- księgowość

- Regulamin udzielania zamówień publicznych – kierownik gospodarczy

- Regulamin kontroli zarządczej - księgowość

- Regulamin Pracy - kadry, księgowość, sekretariat

- Regulamin Przeprowadzania Służby Przygotowawczej - kadry

- Regulamin Naboru na wolne stanowisko- kadry

- Regulamin Organizacyjny -kadry

- Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych - kadry

- Zasady i kryteria dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli- kadry

Instrukcje, procedury

-Wewnętrzna procedura przekazywania danych do Sytemu Informacji Oświatowej - kadry

- Instrukcja Gromadzenia przetwarzania i ochrony danych osobowych- kadry

- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego – kierownik gospodarczy

- Instrukcja Kancelaryjna - sekretariat

- Instrukcja BHP na stanowisku pracy z komputerem i drukarką - sekretariat

- Procedury w sprawie używania i przechowywania pieczęci urzędowych- sekretariat

- Ceremoniał szkolny – sekretariat

- Wewnątrzszkolna instrukcja wypełniania arkuszy ocen i świadectw szkolnych - sekretariat

- Procedury wydawania duplikatów świadectw, legitymacji szkolnych i kart motorowerowych sekretariat

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry:

- Rejestr absencji chorobowej pracowników - kadry

- Rejestr wypadków przy pracy - BHP

- Księga druków ścisłego zarachowania – sekretariat

- Rejestr skarg i wniosków - sekretariat

- Rejestr zarządzeń dyrektora – sekretariat

- Rejestr programów nauczania w PG 8 - sekretariat

- Rejestr kancelaryjny - dziennik korespondencyjny - sekretariat

- Rejestr wypadków uczniów - sekretariat

- Rejestr legitymacji szkolnych - sekretariat

- Rejestr kart motorowerowych - sekretariat

- Rejestr wydanych zaświadczeń dla uczniów - sekretariat

- Rejestr świadectw - sekretariat

- Rejestr pieczątek - sekretariat

- Rejestr materiałów biurowych - sekretariat

- Rejestr znaczków - sekretariat

- Rejestr biletów MZK – sekretariat

- Rejestr wyjść służbowych – sekretariat

- Rejestr Zamówień Publicznych- kierownik gospodarczy

- Rejestr umów najmu- kierownik gospodarczy

- Księga kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, oraz Sanepidu - sekretariat

- Księga uczniów - sekretariat

- Księga ewidencji dzieci - sekretariat

- Księga absolwentów - sekretariat

 

Ewidencje:

- Urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich, okolicznościowych, urlopów dla poratowania zdrowia, urlopów bezpłatnych - kadry

- Sprawozdań, meldunków - kadry

- Meldunków - kadry

- Legitymacji służbowych dla nauczycieli - kadry

- Doskonalenia nauczycieli – dofinansowania form doskonalenia - kadry

Archiwa:

- W archiwum szkolnym przechowywane są dokumenty zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.

- Archiwum podzielone jest na działy: eksploatacja budynku, pedagogiczny, księgowości, płace, kadry, sekretariat.

Zamówienia publiczne:

Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne.

 Kontrole

protokoły kontroli są dostępne w sekretariacie szkolnym i księgowości.

 

Termin kontroli

 

Instytucja kontrolująca

Cel  kontroli

22.04. 2014

PIP

Prawo pracy w tym BHP

17.09. 2013

Prezydent Miasta Opola

Gospodarka środkami ZFŚS w latach 2010- 2012

08.05. 2013

ZUS Opole

Kontrola prawidłowości o rzetelności obliczeń składek na ubezpieczenie społeczne

25.04.2012

OKE  Wrocław

Obserwacja egzaminu gimnazjalnego

10-26.10.2011

Kuratorium Oświaty w Opolu

Przeprowadzenie ewaluacji zewnętrznej w szkole

24.10.2011

Kuratorium Oświaty w Opolu

Kontrola egzaminów poprawkowych i wyboru podręczników szkolnych

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw.

- Sekretariat szkoły.

- Od poniedziałku do piątku, w godzinach  7.30 -  15.30

- Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się drogą elektroniczną, pisemną, telefoniczną i słowną.

- W placówce obowiązuje system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt i dodatkowo prowadzony jest dziennik korespondencyjny.

-Korespondencję przyjmuje sekretariat szkoły, rejestrując ją w dzienniku korespondencyjnym. Przekazuje pocztę dyrektorowi placówki do zadekretowania, lub osobom upoważnionym. Następnie sekretariat rozdziela korespondencję pracownikom szkoły, osobom funkcyjnym.

- Wysyłanie i doręczanie pism: sekretariat szkoły lub osoba odpowiedzialna przekazuje odbiorcy drogą: listowną, elektroniczną, faksem, lub ustną.

 - Sprawy w placówce załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

 
 

Załączniki do pobrania: 2014-04-25 09:51:34 - Schemat organizacyjny (49.81 kB)
2014-04-25 12:00:18 - Statut Jednostki (1.77 MB)
2014-04-25 12:02:09 - Regulamin Wynagradzania (5.58 MB)
2014-04-25 12:03:31 - Regulamin ocena pracownika (11.45 MB)

Nazwa dokumentu: PG Nr 8
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum Nr 8 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Maryla Strzała
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Maryla Strzała
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 17:33:56
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 17:33:56
Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-25 12:18:39

Wersja do wydruku...

corner   corner