- Publiczne Gimnazjum nr 8 im. Marszalka Józefa Piłsudskiego w Opolu
- 45 -856 Opole, ul. J. Lelewela 9
- 77- 47 45 172, 77- 47 44 189
- fax 77- 47 45 172
- g8opole@wodip.opole.pl
- www.pg8.opole.pl
- Dyrektor - mgr Maryla Strzała
- Wicedyrektor - mgr Małgorzata Ludwikowska
- Główny księgowy - Irena Małyszko
- Kierownik gospodarczy - Ewa Działo
- podmiot udostępniający dane - Publiczne Gimnazjum nr 8 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu
- odpowiedzialny za treść - mgr Maryla Strzała
MAJĄTEK:
-GRUNTY 10.180
-BUDYNKI 1.701.530
-BUDOWLE 740.992
-INNE ŚRODKI TRWAŁE 23.838,62
BUDŻET 3 561 750
W tym:
-wynagrodzenia i pochodne 2 989 485
-wydatki na realizację zadań statutowych 557 865
-świadczenia na rzecz osób fizycznych 14 400
Wykaz regulaminów
- Statut – sekretariat, strona internetowa
- Regulamin ucznia - sekretariat
- Regulamin Samorządu Uczniowskiego - sekretariat
- Regulamin korzystania z szatni uczniowskiej - sekretariat
- Regulamin korzystania z sali gimnastycznej - sekretariat
- Regulamin korzystania z czytelni - sekretariat
- Regulamin korzystania z wypożyczalni - sekretariat
- Regulamin korzystania z centrum multimedialnego – sekretariat
- Regulamin pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym – stypendia za wyniki w nauce - sekretariat
- Regulamin wynagradzania – księgowość, sekretariat
- Regulamin funduszu świadczeń socjalnych – księgowość
- Regulamin funduszu zdrowotnego dla nauczycieli- księgowość
- Regulamin udzielania zamówień publicznych – kierownik gospodarczy
- Regulamin kontroli zarządczej - księgowość
- Regulamin Pracy - kadry, księgowość, sekretariat
- Regulamin Przeprowadzania Służby Przygotowawczej - kadry
- Regulamin Naboru na wolne stanowisko- kadry
- Regulamin Organizacyjny -kadry
- Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych - kadry
- Zasady i kryteria dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli- kadry
Instrukcje, procedury
-Wewnętrzna procedura przekazywania danych do Sytemu Informacji Oświatowej - kadry
- Instrukcja Gromadzenia przetwarzania i ochrony danych osobowych- kadry
- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego – kierownik gospodarczy
- Instrukcja Kancelaryjna - sekretariat
- Instrukcja BHP na stanowisku pracy z komputerem i drukarką - sekretariat
- Procedury w sprawie używania i przechowywania pieczęci urzędowych- sekretariat
- Ceremoniał szkolny – sekretariat
- Wewnątrzszkolna instrukcja wypełniania arkuszy ocen i świadectw szkolnych - sekretariat
- Procedury wydawania duplikatów świadectw, legitymacji szkolnych i kart motorowerowych sekretariat
Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry:
- Rejestr absencji chorobowej pracowników - kadry
- Rejestr wypadków przy pracy - BHP
- Księga druków ścisłego zarachowania – sekretariat
- Rejestr skarg i wniosków - sekretariat
- Rejestr zarządzeń dyrektora – sekretariat
- Rejestr programów nauczania w PG 8 - sekretariat
- Rejestr kancelaryjny - dziennik korespondencyjny - sekretariat
- Rejestr wypadków uczniów - sekretariat
- Rejestr legitymacji szkolnych - sekretariat
- Rejestr kart motorowerowych - sekretariat
- Rejestr wydanych zaświadczeń dla uczniów - sekretariat
- Rejestr świadectw - sekretariat
- Rejestr pieczątek - sekretariat
- Rejestr materiałów biurowych - sekretariat
- Rejestr znaczków - sekretariat
- Rejestr biletów MZK – sekretariat
- Rejestr wyjść służbowych – sekretariat
- Rejestr Zamówień Publicznych- kierownik gospodarczy
- Rejestr umów najmu- kierownik gospodarczy
- Księga kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, oraz Sanepidu - sekretariat
- Księga uczniów - sekretariat
- Księga ewidencji dzieci - sekretariat
- Księga absolwentów - sekretariat
Ewidencje:
- Urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich, okolicznościowych, urlopów dla poratowania zdrowia, urlopów bezpłatnych - kadry
- Sprawozdań, meldunków - kadry
- Meldunków - kadry
- Legitymacji służbowych dla nauczycieli - kadry
- Doskonalenia nauczycieli – dofinansowania form doskonalenia - kadry
Archiwa:
- W archiwum szkolnym przechowywane są dokumenty zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Archiwum podzielone jest na działy: eksploatacja budynku, pedagogiczny, księgowości, płace, kadry, sekretariat.
Zamówienia publiczne:
Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne.
Kontrole
– protokoły kontroli są dostępne w sekretariacie szkolnym i księgowości.
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
22.04. 2014
|
PIP
|
Prawo pracy w tym BHP
|
17.09. 2013
|
Prezydent Miasta Opola
|
Gospodarka środkami ZFŚS w latach 2010- 2012
|
08.05. 2013
|
ZUS Opole
|
Kontrola prawidłowości o rzetelności obliczeń składek na ubezpieczenie społeczne
|
25.04.2012
|
OKE Wrocław
|
Obserwacja egzaminu gimnazjalnego
|
10-26.10.2011
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Przeprowadzenie ewaluacji zewnętrznej w szkole
|
24.10.2011
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Kontrola egzaminów poprawkowych i wyboru podręczników szkolnych
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw.
- Sekretariat szkoły.
- Od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30
- Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się drogą elektroniczną, pisemną, telefoniczną i słowną.
- W placówce obowiązuje system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt i dodatkowo prowadzony jest dziennik korespondencyjny.
-Korespondencję przyjmuje sekretariat szkoły, rejestrując ją w dzienniku korespondencyjnym. Przekazuje pocztę dyrektorowi placówki do zadekretowania, lub osobom upoważnionym. Następnie sekretariat rozdziela korespondencję pracownikom szkoły, osobom funkcyjnym.
- Wysyłanie i doręczanie pism: sekretariat szkoły lub osoba odpowiedzialna przekazuje odbiorcy drogą: listowną, elektroniczną, faksem, lub ustną.
- Sprawy w placówce załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności.