logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 8
w Opolu

 

1. Informacje o jednostce
 
-          Nazwa placówki:                             Przedszkole Publiczne Nr 8
-          Adres:                                             ul. Nysy Łużyckiej 1 45-034 Opole
-          Nr telefonu:                                     77/454 69 64 Rondo
                                                                  77/456 76 53 oddział Wróblin
      -    Fax                                                 77/454 69 64
-          E-mail:                                            pp8@op.pl
-          Strona internetowa:                        www.pp8.opole.pl
-          Dyrektor:                                         mgr Brygida Starba
-          Wicedyrektor:                                  mgr Halina Wiatrowska
-          Główny księgowy:                           mgr Jolanta Kurtyka
-          Podmiot udostępniający dane:        Przedszkole Publiczne Nr 8
-          Odpowiedzialny za treść:                mgr Brygida Starba
 
2. Struktura
 
3. Majątek
 
Przekazana w zarząd nieruchomość położona w Opolu, przy ul. Nysy Łużyckiej 1,    w skład której wchodzi:
-          działka o powierzchni 0,3718 ha,
-          budynek przedszkola o powierzchni 912 m2,
-          budynek magazynowy o powierzchni użytkowej 33,79 m2,
-          budynek gospodarczy o powierzchni użytkowej 24,75 m2,
-          przekazana w zarząd nieruchomość położona w Opolu - Wróblinie   przy ul. Gminnej 1:
·         działka o powierzchni 0,2378 ha,
·         budynek o powierzchni 319,8 m2
 
Ponadto Jednostka dysponuje majątkiem trwałym stanowiącym jej wyposażenie.
 
4. Budżet
 
Plan finansowy na 2011 rok
 
Ogółem:                                                             1.162.000,00
w tym:
-          wynagrodzenie i pochodne:                    1.078.000,00
-          świadczenia na rzecz osób fizycznych    1.300,00
-          pozostałe wydatki bieżące:                      82.700,00
-          w tym remonty:                                           --------
 
Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów księgowych, plan kont, instrukcja inwentaryzacyjna, regulamin kontroli wewnętrznej Przedszkola Publicznego Nr 8.
 
5. Statut
 
6. Wykaz regulaminów Przedszkola Publicznego Nr 8
 
-          Statut Przedszkola Publicznego Nr 8
-          Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 8 – kancelaria,
-          Regulamin Pracy – kancelaria,
-          Regulamin Wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami – kancelaria,
-          Regulamin Premiowania pracowników nie będących nauczycielami – kancelaria,
-          Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli, byłych pracowników – emerytów i rencistów – kancelaria,
-          Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników nie będących nauczycielami – kancelaria,
-          Instrukcja Kancelaryjno-Archiwalna – kancelaria,
-          Regulamin organizacyjny – kancelaria,
-          Regulamin Kontroli Wewnętrznej – kancelaria,
-          Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – kancelaria,
-          Zakładowy Plan Kont – główny księgowy,
-          Instrukcja Obiegu i Kontroli Dokumentów Księgowych – główny księgowy,
-          Instrukcja Inwentaryzacyjna – kancelaria,
-          Regulamin Kontroli Wewnętrznej w Dziale Księgowości,
-          Regulamin Przyznawania Nagród Nauczycielom – kancelaria,
-          Regulamin Przyznawania Dodatku Motywacyjnego Nauczycielom – kancelaria,
-          Regulamin Rady Pedagogicznej – kancelaria,
-          Regulamin Kontroli Zarządczej – kancelaria,
-          Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze – kancelaria,
-          Regulamin Rady Rodziców – kancelaria
 
7. Wybrane regulaminy
 
8.Rejestry, ewidencje, archiwa ( wymienić jakie rejestry i ewidencje obowiązują     w jednostce oraz podać jakiego rodzaju dokumentacja jest przechowywana w archiwum zakładowym )
 
W archiwum zakładowym przechowywane są wszystkie dokumenty księgowe, kadrowe, płacowe ,żywieniowe, magazynowe, dydaktyczne.
 
Rejestry obowiązujące w PP Nr 8 w Opolu :
001- Zjazdy, narady, konferencje
002- Działalność organów placówki własnej
011- Organizacja jednostki własnej
012- Akty normatywne organów gminy
013- Akty normatywne jednostki własnej
020- Metodyka i organizacja prognozowania, planowania i sprawozdawczości
          statystycznej
021- Statystyka
022- Statystyka i analizy
045- Skargi i wnioski
052- Dzienniki, czasopisma, ogłoszenia , wywiady
054- Wystawy, pokazy, imprezy
060- Współdziałanie z organami władzy państwowej
071- Instrukcje, rejestry, regulaminy
072- Archiwa zakładowe i składnice akt
081- Kontrole, inspekcje, lustracje
101- Ogólne zasady pracy i płacy
102- Ewidencja osobowa, legitymacje, zaświadczenia
103- Sprawy pracownicze
111- Zatrudnianie i zwalnianie pracowników
112- Nagradzanie i awansowanie pracowników
113- Zatrudnianie, nagradzanie i awansowanie kierowników gminnych jednostek
          organizacyjnych
121- Formy i metody szkolenia
131- Dyscyplina pracy
132- Urlopy pracownicze
133- Kary porządkowe i dyscyplinarne
142- Opieka zdrowotna
143- Wypoczynek pracowników i ich rodzin
151- Emerytury i renty
152- Ubezpieczenia społeczne
161- Stan bezpieczeństwa i higieny pracy
162- Środki ochronne
163- Wypadki przy pracy, choroby zawodowe
164- Wypadki uczniów i wychowanków na terenie jednostki własnej
201- Administrowanie nieruchomościami
202- Ochrona obiektów i mienia
210- Zaopatrzenie w materiały i pomoce biurowe
211- Meble i sprzęt biurowy
214- Inwentaryzacja
221- Przygotowanie inwestycji i remontów
222- Inwestycje budowlane
223- Remonty
301- Realizacja budżetu gminy
302- Plany finansowe inwestycji i remontów
312- Księgowość
313- Płace
314- Rozliczenia, diety, ubezpieczenia
315- Obsługa kasowa
404- Organizacja i programy pracy dydaktyczno- wychowawczej
405- Realizacja programów oraz wyniki nauczania i wychowania
406- Uczniowie i wychowankowie 
 
 
9. Zamówienia publiczne ( czy jednostka prowadzi obecnie postępowanie
o zamówienia publiczne, podać jakie )
 
Przedszkole Publiczne Nr 8 w Opolu nie prowadzi obecnie postępowania
o zamówieniach publicznych.
 
10. Kontrole

 

Termin kontroli
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
09.11.2010
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
14.05.2010
Elektromechanika Marek Matuszewski
Badania eksploatacyjne maszyn i urządzeń elektrycznych
14.05.2010
Elektromechanika Marek Matuszewski
Przegląd techniczny ogrzewaczy wody
22.02.2010
Zakład Usług Kominiarskich
Okresowa kontrola przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych
19.10.2009
Agencja Rynku Rolnego
Kontrola raportu w zakresie realizacji mechanizmy „Dopłaty do spożycia mleka i przetworów mlecznych w placówkach oświatowych”
16.10.2009
Prezydent Miasta Opola
kontrola dotycząca wdrożenia regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych
24.09.2009
Prezydent Miasta Opola
Stan bezpieczeństwa placówki i jej otoczenia
17.08.2009
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
13.08.2009
Urząd Miasta Opola
kontrola dotycząca wdrożenia regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych
18.06.2009
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Badanie piasku
18.06.2009
Urząd Miasta Opola
Wydział Oświaty
Okresowa 5-letnia kontrola obiektu
15.06.2009
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
29.05.2009
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
15.05.2009
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
Sprawdzenie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w przedszkolu
07.02.2009
Zakład Usług Kominiarskich
Okresowa kontrola przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych
13.01.2009
Urząd Miasta Opola
Prawidłowość naliczania odsetek od nieterminowych płatności za przedszkole oraz ich ewidencja

 

 
 
Protokoły kontroli dostępne są w kancelarii przedszkola.
 
 
11. Przyjmowanie i załatwianie spraw.
 
  • Miejsce przyjmowania interesantów - kancelaria PP 8 w Opolu
  • Godziny przyjmowania interesantów:
Poniedziałek               1530 – 1630    Brygida Starba
  • przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się w oparciu o instrukcję
kancelaryjną PP – 8.
  • W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na
           jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  • Sprawy pisemne załatwiane są w formie korespondencyjnej.
  • Sprawy załatwiane są wg kolejności wpływu i stopnia pilności.

Załączniki do pobrania: 2004-07-17 14:21:55 - Statut przedszkola (134.00 kB)
2004-07-17 14:29:03 - Regulamin Przedszkola (50.00 kB)
2004-07-17 14:36:03 - Regulamin Rady Rodziców (49.00 kB)
2011-09-29 09:01:03 - Struktura organizacyjna (895.96 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 8
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 8 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Brygida Starba
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Brygida Starba
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 13:11:05
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 13:11:05
Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-29 09:05:04

Wersja do wydruku...

corner   corner