ZARZĄDZENIE Nr OR.I–0152-269/08
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 05 sierpnia 2008 r.
w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości
w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z późniejszymi zmianami), oraz § 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 15 kwietnia 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz.U. z 2008 r. Nr 72, poz. 422 z późniejszymi zmianami) – zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadzam zasady prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola stanowiące załącznik nr 1 do zarządzenia, wraz z załącznikami.
§ 2
Traci moc:
1. Zarządzenie Nr OR.I–0152–81/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 września 2005 r. w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola,
2. Zarządzenie Nr OR.I–0152-136/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 27 października 2006 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr OR.I–0152–81/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 września 2005 r. w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola,
3. Zarządzenie Nr OR.I-0152-39/ 07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 14 marca 2007 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr OR.I–0152–81/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 września 2005 r. w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo-Księgowemu oraz pozostałym komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
§ 4
Zarządzenie wchodzi wżycie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta