logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21
im. Obrońców Pokoju
w Opolu

 

 

Informacje o jednostkce:

  • nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21 
                                        im. Obrońców Pokoju
     

  • adres: ul. Sienkiewicza 4, 45-037 Opole 

  • nr telefonu: (0 77) 454 41 10, 453 14 59 

  • fax:  (077) 453 08 22 

  • dyrektor: mgr Krystyna Płaskoń 

  • wicedyrektor:

wicedyrektor ds. dydaktyczno – organizacyjnych: mgr Joanna Kot
 

  • główny księgowy: mgr Agata Dobrowolska
     

  • inne kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:

kierownik gospodarczy : mgr inż. Wojciech Kubicha

  • podmiot udostępniajacy dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21
                                                                                w Opolu

  • odpowiedzialny za treść: mgr Krystyna Płaskoń

 

Majątek: 

  • budynek szkoły i boisko:       988 000 PLN
  • maszyny i urządzenia:                172 600 PLN
  • wartości niematerialne i prawne:  37 300 PLN

 

 Budżet:

Rozdział 80101 – SZKOŁA
3020 – wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 9000,-
4010 – wynagrodzenia osobowe pracowników 1 716 100,-
4040 – dodatkowe wynagrodzenia roczne 148 700,-
4110 – składniki na ubezpieczenie społeczne 282 300,-
4120 – składniki na fundusz pracy 45500,-
4140 – PEFRON 14400,-
4210 – zakup materiałów i wyposażenia 25600,-
4240 – zakup pomocy nauk,. dyd., i książek 2000,-
4260 – zakup energii 91100,-
4270 – zakup usług remontowych 26500,-
4280 – zakup usług zdrowotnych 1200,-
4300 – zakup usług pozostałych 18600,-
4350 – zakup usług dostępu do sieci Internet 1200,-
4370 – opłaty z tyt. zakupu usług telekom. Telefonii stacj. 7600,-
4430 – różne opłaty i składki 4500,-
4440 – odpisy na ZFŚS 102 600,-
4700 – szkolenia prac. nie będących członkami korpusu 2500,-
RAZEM 249 9400,-
ROZDZIAŁ 85401 – ŚWIETLICA
3020 – wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 500,-
4010 – wynagrodzenia osobowe pracowników 246 900,-
4040 – dodatkowe wynagrodzenie roczne 23600,-
41110 – składniki na ubezpieczenia społeczne 41200,-
4120 – składki na fundusz pracy 6700,-
4210 – zakup materiałów i wyposażenia 4000,-
4240 – zakup pomocy naukowych 4000,-
4260 – zakup energii 1300,-
4300 – zakup usług pozostałych 1000,-
4440 –odpisy na ZFŚS 16400,-
RAZEM 345,600,-
WYDATKI WYDZIELONY RACHUNEK DOCHODÓW
4210 – zakup materiałów i wyposażenia 17400,-
4240 – zakup pomocy dydaktycznych i książek 300,-
4260 – zakup energii 4000,-
4270 – zakup usług remontowych 10 000,-
4300 – zakup usług pozostałych 3500,-
4360 – opłaty z tyt. zakupu usług telekomunika. telefonii komórkowej 8000,-
4340 – opłaty z tyt. zakupu usług telekomunika.świadczonej w stacj. sieci telef. 200,-
4410 – podróże krajowe służbowe 1500,-
4480 – podatek od nieruchomości 400,-
4500 – podatek vat 100,-
4700 – szkolenia pracowników 500,-
RAZEM 38500,-

Wykaz Regulaminów:

  1. Regulamin organizacyjny – dostępny: dyrektor, sekretariat.
  2. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, kadry, sekretariat.
  3. Regulamin pracy- dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat, kadry, pokój nauczycielski, biblioteka.
  4. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, kadry, sekretariat.
  5. Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników administracji i obsługi – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat.
  6. Regulamin dyżurów w szatni pracowników obsługi – dostępny: dyrektor, sekretariat.
  7. Regulamin przeprowadzania służby przygotowawczej i egzaminu kończącego tę służbę – dostępny: dyrektor.
  8. Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze- dostępny: dyrektor.
  9. Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników dostępny: dyrektor.
  10. Regulamin przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat, pokój nauczycielski, biblioteka.
  11. Regulamin dodatku motywacyjnego dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat, pokój nauczycielski, biblioteka.
  12. Regulamin Rady Pedagogicznej – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
  13. Regulamin wychowawcy klasowego – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
  14. Regulamin konkursów przedmiotowych i artystycznych – dostępny: dyrektor.
  15. Regulamin dyżurów nauczycielskich – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski.
  16. Regulamin organizacyjny – dostępny: dyrektor, sekretariat.
  17. Regulamin kontroli wewnętrznej – dostępny: dyrektor, sekretariat.
  18. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
  19. Regulamin Funduszu Pomocy Zdrowotnej dla nauczycieli, emerytów, i rencistów – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
  20. Regulamin pracy Komisji Przetargowej – dostępny: dyrektor.
  21. Regulamin udzielania zamówień publicznych – dostępny: kierownik.
  22. Regulamin Ucznia – dostępny: dyrektor, pedagog, pokój nauczycielski, biblioteka.
  23. Regulamin Samorządu Uczniowskiego – dostępny: dyrektor.
  24. Regulamin przyznawania tytułu sportowca roku – dostępny: dyrektor.
  25. Regulamin zachowania się uczniów na przerwach – dostępny: dyrektor.
  26. Regulamin Rady Rodziców – dostępny: dyrektor.
  27. Instrukcja ochrony danych osobowych – dostępny: dyrektor, sekretariat, kadry, księgowość.
  28. Instrukcja kancelaryjna – dostępny: sekretariat.
  29. Jednolity rzeczowy wykaz akt – dostępny: sekretariat.
  30. Instrukcja w sprawie zasad i trybu przeprowadzania inwentaryzacji – dostępny: księgowość.
  31. Instrukcja kasowa – dostępny: sekretariat, księgowość.
  32. Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych – dostępny: księgowość.
  33. Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości – dostępny: księgowość.
  34. Procedury kontroli zarządczej – dostępny: dyrektor.
  35. Procedury kontroli mienia – dostępny: dyrektor.
  36. Instrukcja bezp. pożarowego – dostępny: specjalista ds. bhp., kierownik.
  37. Instrukcja obsługi urządzeń – dostępny: specjalista ds. bhp.

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. rejestr pism przychodzących i wychodzących,
  2. rejestr uchwał Rady Pedagogicznej,
  3. rejestr zarządzeń dyrektora,
  4. rejestr legitymacji służbowych,
  5. rejestr urlopów dla poratowania zdrowia,
  6. rejestr urlopów bezpłatnych,
  7. rejestr legitymacji szkolnych,
  8. rejestr nadania „Aktów Nadania” na nauczycieli kontraktowych,
  9. rejestr druków ścisłego zarachowania,
  10. rejestr umów najmu,
  11. rejestr faktur przychodzących,
  12. rejestr faktur za wynajem,
  13. rejestr książeczek ubezpieczeniowych,
  14. rejestr wypadków przy pracy i dokumenty powypadkowe,
  15. rejestr wypadków uczniowskich,
  16. rejestr szkoleń pracowników,
  17. rejestr chorób zawodowych,
  18. rejestr wyjść w godzinach służbowych pracowników,
  19. rejestr wydanych kart rowerowych i motorowerowych.

 

Nabór na wolne miejsca pracy:


www.bip.um.opole.pl  - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych 


 Przyjmowanie i załatwianie spraw: 

 miejsce przyjmowania interesantów:
 
  •  sekretariat: odponiedziałku do piątku, godz. 8.00 – 15.00
  • w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w zależności od rodzaju sprawy na bieżąco w odpowiedniej komórce organizacyjnej szkoły
  • jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: system kancelaryjny oparty na Jednolitym rzeczowym wykazie akt oraz Instrukcją kancelaryjną.
  • w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne np. w formie odręcznej ( skrócona ), korespondencyjnej: odręcznej i korespondencyjnej
  • w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: według kolejności ich wpływu, na bieżąco wg stopnia ważności

Konterole:

 

Termin kontroli
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
 
21.05.2010r.
Aldona Kania wizytator Kuratorium Oświaty
Kontrola w zakresie prawidłowości nadzorowania przez dyrektora spełniania przez dzieci sześcioletnie obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego.
17.11.2010r.
Jerzy Roszkowiak główny specjalista Wydział oświaty U.M. Opola
Kontrola dot. zapewnienia bezp.           i przegląd apteczek sanitarnych.
20.12.2010r.
Jolanta Stepieńczuk, Irena Fuchs PSSE Opole
Ocena stanu sanitarnego pomieszczeń
25.06.2012r.
Gabriela Misiaszek-Gruca
st. wizytator
Kuratorium Oświaty
 
 
Kontrola planowana: prawidłowość wykonywania przez dyrektora planowanych zadań             w zakresie nadzoru pedagogicznego.
 
Kontrola doraźna: w zakresie organizacji zajęć rewalidacyjnych w tym liczby godzin i rodzajów tych zajęć oraz ich zgodności z zaleceniami zawartymi w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność.

 

 
Protokoły dostępne są w sekretariacie szkoły.


 Zamówienia publiczne

Szkoła obecnie nie prowadzi żadnych zamówień publicznych.

 

Załączniki do pobrania: 2011-01-24 14:05:00 - Statut szkoły (337.50 kB)
2011-01-24 14:05:55 - Regulami naboru (39.50 kB)
2011-01-24 14:07:36 - Regulami pracy (112.00 kB)
2011-01-24 14:10:16 - Schemat Organizacyjny (29.50 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 21
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Krystyna Płaskoń
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Krystyna Płaskoń
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 11:42:24
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 11:42:24
Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-19 09:07:41

Wersja do wydruku...

corner   corner