logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   minus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2015 > sierpień > 2015-08-06
Przebudowa i budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury w rejonie Szczepanowic i Wójtowej Wsi w Opolu w zakresie: Budowy zjazdu z ul. Prószkowskiej oraz budowy ul. Prószkowskiej – boczne

Opole: Przebudowa i budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury w rejonie Szczepanowic i Wójtowej Wsi w Opolu w zakresie: Budowy zjazdu z ul. Prószkowskiej oraz budowy ul. Prószkowskiej - bocznej.

Numer ogłoszenia: 185170 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy:

V             zamówienia publicznego

                zawarcia umowy ramowej

                ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole , ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

 

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury w rejonie Szczepanowic i Wójtowej Wsi w Opolu w zakresie: Budowy zjazdu z ul. Prószkowskiej oraz budowy ul. Prószkowskiej - bocznej..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury w rejonie Szczepanowic i Wójtowej Wsi w Opolu w zakresie : Budowy zjazdu z ul. Prószkowskiej oraz budowy ul. Prószkowskiej - bocznej. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót opracowane przez Biuro Obsługi Technicznej SEWI, 45-231 Opole, ul. Oleska 117, na zlecenie firmy EURO-CONSULTING ul. Kwiatowa 8, 46-050 Tarnów Opolski. Zakres prac : - roboty budowlane w zakresie budowy przepustów - nawierzchnie asfaltowe , tłuczniowe - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - wykonanie oznakowania na czas robót, oznakowanie docelowe - pełna obsługa geodezyjna Warunki dla Wykonawcy: 1. Realizacja robót zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas budowy opracowanym przez Wykonawcę robót. 2. Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. (Dz.U. Nr 120, poz. 1126) - jeżeli jest wymagany. 3. Pełna obsługa geodezyjna budowy wraz z opracowaniem mapy powykonawczej. (Wykonawca prac geodezyjnych zobligowany jest przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z operatem technicznym z pomiaru, listę utworzonych i zmodyfikowanych w bieżącym zleceniu obiektów, będących treścią baz danych , o których mowa w art. 4 ust. la, lb i 1 ba ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz, wykorzystując listę obiektów, wygenerowane pliki danych z roboczej bazy danych, o których mowa w §71 ust. 2 pkt. 6 rozporz4dzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9.11.2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2011r. Nr 263 poz. 1572), w natywnym formacie oprogramowania Geo-Info firmy Systherm w wersji posiadanej przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu. Eksport winien zawierać dane bieżących obiektów wraz z obiektami usuniętymi. Operat techniczny, należy przekazać w formie elektronicznej jako wielostronicowy plik tiff z zastosowaniem kompresji jpeg, zachowując pełną czytelność dokumentów oraz (jeżeli została wykonana) w formie analogowej. W przypadku skanowania dokumentów należy, zależnie od zastosowanych barw na oryginale skanowanego dokumentu, zeskanować dokument jako plik kolorowy, czarnobiały, bądź w odcieniach szarości. Pliki powinny mieć rozdzielczości 300 dpi. Nazwy plików winne być określane wg zasady: a. Początek nazwy poszczególnych plików równoznaczny z numerem zgłoszenia pracy geodezyjnej (np. GiK.6640.1.1111.2015) b. Następny element nazwy pliku występujący po podkreślniku to numer wyróżniający poszczególne dokumenty danego operatu tj.: 1- szkic polowy / zbiór szkiców polowych 2- wykaz współrzędnych / zbiór wykazów współrzędnych 3- protokół / zbiór protokołów 4- opis topograficzny / zbiór opisów topograficznych 5- sprawozdanie techniczne 6- mapa 7- pozostałe dokumenty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony znajdujących się na terenie inwestycji stałych znaków stabilizowanej osnowy geodezyjnej. W przypadku ich zniszczenia lub przemieszczenia Wykonawca ponosi koszty ich odtworzenia. Znaki do ochrony wskaże geodeta Zamawiającego. 5. Okres rękojmi - 3 lata , okres gwarancji - 5 lat. 6. Do oferty należy dołączyć tabelę elementów scalonych wypełnioną w oparciu o kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę..

 

II.1.5)

                przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

 

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.24.50-1, 45.23.32.26-9, 45.11.27.10-5.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9000,00 zł

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        1 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dowodu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej: 1 roboty budowlanej zawierającej roboty drogowe związane z wykonaniem budowy/przebudowy drogi o powierzchni co najmniej 500 m², Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. poświadczenie, 2. inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym mowa w pkt. 1, W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostepniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług) - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę ( np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do SIWZ. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

 

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nią czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostepniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług) - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę ( np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do SIWZ. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

    wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

    1 - Cena - 95

    2 - termin realizacji - 5

 

IV.2.2)

                przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin 2. zmiany ceny umownej spowodowanej: 2.1 zmianą przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmianą podatku VAT, wprowadzeniem akcyzy, 2.2 wystąpieniem robót dodatkowych, zamiennych , zaniechanych 3. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą 4. zmiany osób przewidzianych do kierowania , nadzorowania robót wymienionych w ofercie, za uprzednią zgodą Zamawiającego 5. zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: 5.1 przedłużeniem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót 5.2 udzieleniem zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie zamówienia podstawowego 5.3 koniecznością przerwania robót, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną 5.4 koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania 5.5 wstrzymaniem robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ 5.6 wystąpieniem robót dodatkowych, zamiennych, zaniechanych 6. wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą zgodę.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pokój 209, w poniedziałki i środy.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pokój 213 sekretariat.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania:

2015-07-22 10:10:27 - SIWZ (204.00 kB)
2015-07-22 10:11:08 - wzór umowy (108.00 kB)
2015-07-22 10:11:49 - zjazd i droga (756.29 kB)
2015-07-22 10:12:23 - Prószkowska boczna przekroje (1.30 MB)
2015-07-22 10:13:51 - prószkowska profil podłużny (246.54 kB)
2015-07-22 10:14:25 - badanie geologii (1.41 MB)
2015-07-22 10:15:07 - PB etap I (4.28 MB)
2015-07-22 10:15:48 - PB budowa zjazdu (1.92 MB)
2015-07-22 10:16:16 - przedmiar robót (75.59 kB)
2015-07-22 10:16:45 - pozwolenie 1 (1.24 MB)
2015-07-22 10:17:09 - pozwolenie 2 (519.28 kB)
2015-07-22 11:20:25 - STWiOR (1.30 MB)
2015-08-06 10:49:11 - ZP-12 (37.50 kB)
2015-08-19 10:44:44 - punktacja ofert (34.00 kB)
2015-08-19 10:49:02 - wybór oferty (39.50 kB)
2015-09-09 10:10:42 - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (15.58 kB)

Ilość odwiedzin: 2291
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2015-07-22 10:01:42
Data udostępnienia informacji: 2015-07-22 10:01:42
Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-09 10:11:06

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner