logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   minus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2014 > październik > 2014-10-30
Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 414 ul. prószkowskiej w Opolu

Opole: Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 414 ul. Prószkowskiej w Opolu na odcinku od ul. Wawrzynka do granic miasta. Etap I - odcinek od k. 11+221 do km 11+416 w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa w ruchu pieszych na odcinku od ul. Jana Wawrzynka do granicy miasta Opola z wsią Winów

Numer ogłoszenia: 215971 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole , ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

 

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 414 ul. Prószkowskiej w Opolu na odcinku od ul. Wawrzynka do granic miasta. Etap I - odcinek od k. 11+221 do km 11+416 w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa w ruchu pieszych na odcinku od ul. Jana Wawrzynka do granicy miasta Opola z wsią Winów.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlano-montażowe obejmują: Budowa chodnika Zakres robót zgodny z dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię Projektową PARK 45-085 Opole, ul. Powstańców Śląskich 6 , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i wzorem umowy. Rodzaj, zakres prac, lokalizacja budowy: Rodzaj: jak wyżej Zakres prac: roboty rozbiórkowe roboty ziemne roboty nawierzchniowe na poszerzeniach jezdni ulicy Prószkowskiej nawierzchni chodnika krawężniki, obrzeża i ława betonowa utwardzone pobocze regulacja urządzeń na sieciach odwodnienie organizacja ruchu na czas robót pełna obsługa geodezyjna Lokalizacja budowy: ulica Prószkowska od Stara droga do granicy miasta Opola..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.13.00-8.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć według wzoru załączonego do SIWZ. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

 

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. poświadczenie, 2. inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej zawierającej roboty związane z budową nawierzchni chodnikowej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj robót, usług, dostaw), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do siwz. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

 

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum jedną osobę , posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osobę wskazaną w oświadczeniu. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w oświadczeniu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia innej osoby posiadającej wymagane uprawnienia. Wzór oświadczenia załączono do siwz. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

 

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        Wykonawca powinien posiadać potencjał finansowy i ekonomiczny pozwalający mu na realizację przedmiotu zamówienia. W dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży polisę lub innych dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prac objętych przedmiotem umowy w stosunku do osób trzecich. Polisa od odpowiedzialności cywilnej winna być zawarta, co najmniej na kwotę: 500 000,00 złotych

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

    wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin, 2. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenia akcyzy, 3. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 4. zmiany osób przewidzianych do kierowania, nadzorowania robót wymienionych w ofercie, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 5. zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: 5.1. przedłużeniem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót, 5.2. udzieleniem zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie zamówienia podstawowego, 5.3. koniecznością przerwania robót, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną, 5.4. koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania, 5.5. wstrzymaniem robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ, 5.6. wystąpieniem sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą zgodę.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pokój 209.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pokój 213, sekretariat..

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Załączniki do pobrania:

2014-10-14 09:28:43 - SIWZ (49.96 kB)
2014-10-14 09:29:33 - przedmiar etap 1 (2.90 MB)
2014-10-14 09:30:13 - kosztorys ofertowy (1.75 MB)
2014-10-14 09:31:10 - specyfikacje techniczne (2.89 MB)
2014-10-14 09:31:58 - opis do projektu wyknawczego (907.87 kB)
2014-10-14 09:32:38 - orientacja (1.08 MB)
2014-10-14 09:33:10 - rys. 1 (700.58 kB)
2014-10-14 09:33:32 - rys. 2 (178.85 kB)
2014-10-14 09:33:59 - rys. 31 (159.34 kB)
2014-10-14 09:34:41 - rys. 3.2 (160.17 kB)
2014-10-14 09:35:06 - rys. 4 (254.28 kB)
2014-10-14 09:35:54 - Tabela elementów scalonych (53.50 kB)
2014-10-14 09:36:47 - wzór umowu (102.50 kB)
2014-10-30 11:08:31 - ZP-12 (38.00 kB)
2014-11-03 11:01:08 - Punktacja ofert (37.00 kB)
2014-11-03 11:01:53 - wybór oferty (34.00 kB)
2014-12-17 11:43:47 - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (13.99 kB)

Ilość odwiedzin: 2072
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Bil
Data wytworzenia informacji: 2014-10-14 09:23:05
Data udostępnienia informacji: 2014-10-14 09:23:05
Data ostatniej aktualizacji: 2018-06-14 13:37:12

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner