ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-58/07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 17 stycznia 2007 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
Zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem Etap I system finansowo-księgowy, planowanie i obsługa budżetu, pełna obsługa podatków oraz ewidencje
Na podstawie art. 19, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§ 1
powołać komisję przetargową w składzie:
- Radosław Rembiś – przewodniczący komisji,
- Zdzisław Glimos – sekretarz komisji,
- Tomasz Filipkowski – z-ca przewodniczącego komisji,
- Przemysław Talar – członek komisji,
- Michał Śliwa – członek komisji,
- Anna Plewka – członek komisji,
- Elżbieta Nandzik – członek komisji,
- Gabriela Oberzig – członek komisji,
- Marcin Baraniewicz – członek komisji,
- Wiesław Zygmunt – członek komisji,
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Budżetu.
§ 3
Szczegółowe zadania Komisji zostały określone w Regulaminie Komisji Przetargowej stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński