logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR.I – 0152-116/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 15 września 2006 r.
 
 
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miasta Opola w 2006 roku.
 
 
            Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591 z późniejszymi zmianami) – zarządzam:
 
§ 1
 
Przeprowadzenie w dniach od 1 października 2006 roku do 15 stycznia 2007 roku inwentaryzacji w Urzędzie Miasta Opola zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
 
§ 2
 
Nakazuję wstrzymanie zakupów inwentaryzowanych składników majątkowych na czas trwania inwentaryzacji.
 
§ 3
 
Zobowiązuję Naczelników Wydziałów (równorzędnych komórek) w uzgodnieniu z przewodniczącym Komisji Inwentaryzacyjnej do wyznaczenia członków Zespołów Spisowych w terminie do dnia 10 października 2006 r zgodnie z załącznikiem NR 2 oraz prawidłowego, terminowego przeprowadzenia spisów z natury i wyjaśnienia różnic inwentaryzacyjnych.
 
§ 4
 
Zobowiązuję Skarbnika Miasta oraz przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia instruktażu i szkolenia członków Komisji Inwentaryzacyjnej oraz Zespołów Spisowych.
 
§ 5
 
Zobowiązuję pracowników Wydziału Finansowo – Księgowego do prawidłowego i terminowego dokonania wyceny inwentaryzowanych składników majątku oraz ustalenia różnic inwentaryzacyjnych.
 
§ 6
 
Zobowiązuję przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych, sporządzenia protokołu w sprawie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych, przedstawienia wniosków dotyczących ich rozliczenia, a także sporządzenia sprawozdania z przebiegu inwentaryzacji, uzyskanie akceptacji Skarbnika Miasta i przedstawienia ich do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta w wyznaczonym terminie.
 
§ 7
 
W Zarządzeniu NR OR.I – 0152 – 36/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 22 września 2004 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miasta Opola, w § 2 wprowadzam następujące zmiany:
Pkt. 8 otrzymuje brzmienie:
Grzegorz Mroczek   - członek   - Kierownik Referatu Utrzymania Systemów i Zarządzania Infrastrukturą w Wydziale Informatyki
 
§ 8
 
Szczegółowe zasady i tryb przeprowadzenia inwentaryzacji określa Instrukcja Wewnętrzna w sprawie inwentaryzacji składników majątkowych w Urzędzie Miasta Opola.
 
§ 9
 
Zobowiązuję Skarbnika Miasta do ujęcia różnic inwentaryzacyjnych w księgach rachunkowych danego roku.
 
§ 10
 
Nadzór nad wykonaniem niniejszego Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Opole i Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
 
§ 11
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
 

Załączniki do pobrania: 2006-09-26 14:43:59 - Załącznik Nr 1 (38.50 kB)
2006-09-26 14:45:45 - Załącznik Nr 2 (24.00 kB)

Ilość odwiedzin: 2312
Nazwa dokumentu: z dnia 15 września 2006 r.
Skrócony opis: w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miasta Opola w 2006 roku.
Podmiot udostępniający: Referat Kontroli Finansowej Egzekucji i Sprawozdawczości
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena Guła
Data wytworzenia informacji: 2006-07-21 12:37:27
Data udostępnienia informacji: 2006-07-21 12:37:27
Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-26 14:47:22

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner