ZARZĄDZENIE Nr OR. I – 0152-136/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z 27 października 2006 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr OR. I – 0152 –81 / 2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 września 2005 r. w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola
Na podstawie art. 10 ust. 1 pkt. 3 lit. A i ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity z 2002 r. Dz.U. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.)
§ 1
W Zarządzeniu Nr OR. I – 0152 – 81 / 2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 września 2005 r.w sprawie wprowadzenia zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola dokonuje się następujących zmian Zasad prowadzenia rachunkowości w Urzędzie Miasta Opola:
- skreśla się rozdz. pt. Zasady ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych
- załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia
- załącznik nr 2 otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia
- załącznik nr 3 A i 3 B otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 3 A i 3 B do niniejszego zarządzenia
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo – Księgowemu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta