Zarządzenie Nr Or.II-0155-12/2002
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 12 grudnia 2002 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 17 grudnia 2002 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokali użytkowych położonych w Opolu w budynku przy ul. Sieradzkiej 9 - lokal o pow. 52,42 m2 i przy ul. Sieradzkiej 9 - lokal o pow. 52,60 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Elżbieta Rzepka - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Zastępca Naczelnika Wydziału Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Teresa Miller - Przedstawiciel Zarządcy Budynku położonego przy
ul. Sieradzkiej - Zastępca Dyrektora Sp. z.o.o.