Zarządzenie Nr Or.II-0155-13/2002
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 12 grudnia 2002 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu, i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 16 grudnia 2002 r. l przetargu ustnego ograniczonego na sprzedaż niezabudowanych nieruchomości gruntowych położonych w Opolu przy ul. FRANKIEWICZA, obręb Groszowice (działka nr 61/4 o pow. 0,2192 ha oraz działka nr 62/3 o pow. 0,1366 ha), postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Elżbieta Rzepka - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Zastępca Naczelnika Wydziału Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Błaszczyk - Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury
i Budownictwa - Zastępca Naczelnika członek Komisji Przetargowej
3. Agnieszka Zalewska - przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - podinspektor członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 16 grudnia 2002 roku l przetargu ustnego ograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem kolejnych przetargów dotyczących sprzedaży ww. nieruchomości.
§3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Przetargów i Zamówień Publicznych
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta