Zarządzenie Nr Or.II-0155-14/2002
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 12 grudnia 2002 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 19 grudnia 2002 r. l przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokali użytkowych położonych w Opolu w budynku przy ul. Krakowskiej 30 D - E - lokal o pow. 315,61 m2 i w budynku przy ul. Ozimskiej 28 -lokal o pow.84,43 m2 postanawiam:
§1.
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Elżbieta Rzepka
2. Barbara Błaszczyk
3. Zofia Lachowicz-
4. Jolanta Kowalska
5. Krzysztof Semczuk
Przewodnicząca Komisji Przetargowej Zastępca Naczelnika Wydziału Przetargów i Zamówień Publicznych
Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa - Zastępca Naczelnika członek Komisji Przetargowej
Przedstawiciel Wydziału Lokalowego Naczelnik Wydziału Członek Komisji Przetargowej
Przedstawiciel Zarządcy budynku położonego
w Opolu przy ul. Ozimskiej 28 Dyrektor Sp. z.o.o.