DYREKTOR
PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10
im. Henryka Sienkiewicza w Opolu
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
specjalista ds. płac i księgowości
w Publicznej Szkole Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu,
ul. Wróblewskiego 7
Adres jednostki: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza,
45-760 Opole, ul. Wróblewskiego 7
- Wymiar etatu: 0,5
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Udokumentowane doświadczenie zawodowe w jednostce budżetowej – min. 3 lata przy wykształceniu wyższym lub min. 5 lat przy wykształceniu średnim .
- Nieposzlakowana opinia.
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obsługi oraz umiejętności pracy w programie Płatnik ZUS, programu Płace Vulcan, Płace Optivum.
- Znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, a także przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych.
- Podstawowa znajomość przepisów Kodeksu pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Karta nauczyciela, ustawy o systemie oświaty i ustawy Prawo oświatowe.
- Znajomość rozliczeń finansowych.
- Biegła znajomość obsługi komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku specjalista ds. płac i księgowości (pakiet Windows).
- Umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne.
- Wysokie zdolności analityczne, uczciwość, obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i szybkie podejmowanie decyzji, odporność na stres, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prawidłowe naliczanie, sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepedagogicznych oraz innych należności pracowniczych
- Naliczanie oraz terminowe przekazywanie składek ZUS i podatków,
- Sporządzenie zestawień list płac, chorobowego, opieki, macierzyńskiego, nagród itd.
- Kompletowanie i prawidłowe przechowywanie dokumentów na podstawie których dokonuje się naliczeń.
- Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT.
- Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków na danym stanowisku.
- Współpraca przy przygotowaniu arkusza organizacji szkoły i aneksów do arkusza.
- Archiwizowanie dokumentów płacowych.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły i głównego księgowego.
- Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w pełnym wymiarze czasu pracy, na parterze, z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, praca przy monitorach ekranowych, w godzinach od 7.00 do 11.00.
- W grudniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0.
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys – CV uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej.
- List motywacyjny – odręcznie podpisany przez kandydata.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą informacyjną – odręcznie podpisany przez kandydata stanowiący załącznik do ogłoszenia.
- Kserokopia dokumentów poświadczających kwalifikacje.
- Kserokopia dokumentów poświadczających posiadanie stażu zawodowego –świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie.
- Kserokopia dokumentów poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych.
- Oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że osoba ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości.
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu lub przesłać na adres szkoły w terminie do dnia 27.01.2020 r. do godz. 14.00 w zamkniętych i opisanych kopertach z imieniem i nazwiskiem kandydata, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – specjalista ds. płac i księgowości w Publicznej Szkole Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu”
Decyduje data faktycznego wpływu do sekretariatu szkoły.
Aplikacje, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie a także niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 77/ 4744080.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10
im. Henryka Sienkiewicza
w Opolu
mgr Robert Nawrocki