Przedszkole Publiczne Integracyjne nr 51
w Opolu
Informacje o jednostce:
nazwa przedszkola: Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 51
adres: ul. Jana Bytnara „Rudego” 1 45-265 Opole
tel/fax: 77 455-58-58
dyrektor przedszkola: mgr Marzena Stefanko
wicedyrektor: mgr Dorota Górniak
główny księgowy: Wojciech Brzozowski
kierownik gospodarczy – Andrzej Rejnhardt
podmiot udostępniający dane: Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 51 w Opolu
osoba odpowiedzialna za treść: Marzena Stefanko
Majątek:
Ogółem - brutto – 1 157. 356,46 netto - 273.583,27
Środki trwałe - brutto – 750.522,27 netto – 273.583,27
w tym: grunty - brutto - 27.173,86 netto - 27.173,86
budynek - brutto – 651.493,98 netto – 196.198,93
Budżet
Ogółem: - 3 044.400,00
w tym: środki budżetowe z Urzędu Miasta – 2 561.700,00
dochody – 482.700,00
6. Wykaz regulaminów
Regulamin Przedszkola Publicznego Integracyjnego Nr 51 w Opolu.
Regulamin Pracy Przedszkola Publicznego Integracyjnego Nr 51 w Opolu.
Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu.
Regulamin gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych obowiązujący w Przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu.
Regulamin organizacyjny Przedszkola Publicznego Integracyjnego Nr 51 w Opolu..
Regulamin dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli Przedszkola Publicznego Integracyjnego Nr 51 w Opolu.
Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli, byłych pracowników emerytów
i rencistów Przedszkola Publicznego Integracyjnego Nr 51 w Opolu.
Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Przedszkola Publicznego Integracyjnego Nr 51 w Opolu.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu.
Regulamin Rady Pedagogicznej.
Regulamin Rady Rodziców.
Zarządzenie w sprawie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w w Przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu.
Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów Przedszkola Publicznego Integracyjnego Nr 51
w Opolu.
Instrukcja w sprawie przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych
w Przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu.
Zasady i kryteria przyznawania Nagrody Dyrektora dla nauczycieli zatrudnionych
w Przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu.
Zasady i kryteria przyznawania dodatku motywacyjnego nauczycielom w Przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu
Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestr:
dzieci przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola,
uchwał organów przedszkola,
zarządzeń dyrektora,
wydanych legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników,
wydanych legitymacji dzieciom niepełnosprawnym,
zwolnień lekarskich,
rachunków – dziennik podawczy,
pieczątek
Ewidencja:
druków ścisłego zarachowania,
badań okresowych i innych,
środków trwałych,
pozostałych środków trwałych,
środków czystości,
odzieży ochronnej,
czasu pracy,
księgozbioru,
Składnica akt:
W przedszkolu znajduje się zakładowa składnica akt, w której przechowuje się dokumentację:
księgową
pedagogiczną
techniczną
płacowo – kadrową
Dokumenty składowane są według: jednolitego rzeczowego wykazu akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola.
Zamówienia publiczne
Obecnie jednostka nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
Kontrola
Lp
|
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
1
|
09.05.2008
|
Prezydent Miasta Opola.
|
Wdrożenie Regulaminu – dodatków dla nauczycieli –wychowawstwo. Wdrożenie rozp. MEN dot. minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli od 01.01.2008 r.
|
2
|
23.09.2008
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu.
|
Bieżąca kontrola sanitarno-higieniczna
|
3
|
13.11.2008
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu.
|
Urzędowa kontrola żywności
|
4
|
19.11.2008
|
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego.
|
Kontrola zgodnie z art. 62 ust. 1 pakt. 3 Prawa Budowlanego.
|
5
|
01.12.2008
|
Kuratorium Oświaty w Opolu.
|
Badanie nadzoru dyrektora nad organizacją kształcenia, wychowania i opieki dzieci niepełnosprawnych.
|
6
|
29.01.2009
|
Prezydent Miasta Opola.
|
Prawidłowość naliczenia odsetek od nieterminowych płatności za przedszkole, ewidencjonowania ich, uwzględnienie w umowach z rodzicami.
|
7
|
16.02-27.02.2009
|
Prezydent Miasta Opola.
|
Gospodarka finansowa za rok 2008.
|
8
|
12.05.2009
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu.
|
Kontrola sanitarna
|
9
|
28.05.2009
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu.
|
Kontrola piaskownicy. Badanie piasku.
|
10
|
11.08.2009
|
Prezydent Miasta Opola.
|
Wdrożenie Regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych zgodnie z Rozp. Rady Ministrów z dn. 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
|
11
|
11.08.2009
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu.
|
Kontrola piaskownicy.
|
12
|
18.09.2009
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu.
|
Kontrola bieżącego stanu sanitarno-higienicznego.
|
13
|
18.09.2009
|
Prezydent Miasta Opola.
|
Wizja lokalna obiektu pod kątem występujących zagrożeń.
|
14
|
30.09.2009
|
Kuratorium Oświaty w Opolu.
|
Kontrola problemowa.
|
15
|
06.11.2009
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu.
|
Ocena realizacji programu „Czyste powietrze wokół nas”.
|
16
|
22.06.2010
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu.
|
Ocena ewaluacji programu „Czyste powietrze wokół nas”.
|
17
|
28.06.2010
|
Kuratorium Oświaty w Opolu.
|
Obserwacja awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego.
|
18
|
09.09.2010
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu.
|
Kontrola bieżącego stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń przeznaczonych dla dzieci, placu zabaw, mebli i zabawek.
|
19
|
22.11.2010
|
Naczelnik Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Opola.
|
Kontrola – doskonalenie zawodowe nauczycieli.
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat przedszkola, gabinet dyrektora lub wicedyrektora
w jakich dniach i godzinach:
sekretariat codziennie: od 7.30 do 15.30
dyrektor w czwartki: od 13.00 do 15.30
wicedyrektor w piątki: od 8.00 do 10.00
w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:
przyjmowane są i załatwiane przez dyrektora, wicedyrektora lub przekazywane pracownikom administracji zgodnie z kompetencjami.
jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce:
jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola.
w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:
w formie korespondencyjnej, zgodnie z Kpa.
w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:
wg kolejności wpływu. Pisma pilne załatwiane są w pierwszej