ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-512/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 5 września 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego hali namiotowej wraz z zapleczem na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Opolu u. Dubois 28.
Na podstawie art. 19 ust. 1 i 3, art.20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§1
powołać komisję przetargową w składzie:
1. Teresa Kwasik - przewodnicząca komisji. Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.
2. Andrzej Jedynakiewicz - wiceprzewodniczący komisji, Kierownik Referatu Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych.
3. Andrzej Wasilenko - sekretarz Komisji - pracownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.
§2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych i Wydziałowi Oświaty.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta