ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-518/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 9 września 2005 r.
w sprawie wprowadzenia do planu dochodów i wydatków budżetu miasta Opola na 2005 rok dotacji celowych na zadania zlecone przez administrację rządową oraz na zadania własne.
Zgodnie z art. 128, ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148, zm. Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594, Nr 96, poz. 874, Nr 166, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851, z 2004 r. Nr 19, poz. 177, Nr 93, poz. 890, Nr 121, poz. 1264, Nr 123, poz. 1291, Nr 210, poz. 2135, z 2005 r. Nr 14, poz. 114) – Prezydent Miasta Opola przyjmuje:
§ 1
I. DOCHODY - 2.896.409 zł
Dochody gminy - 2.896.409 zł
Dział 751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowej,
kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa + 62.550 zł
Rozdział 75107 – Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej + 62.550 zł
§ 2010 – Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych
zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami + 62.550 zł
Dział 851 – Ochrona zdrowia + 41.041 zł
Rozdział 85121 – Lecznictwo ambulatoryjne + 41.041 zł
§ 6339 – Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
inwestycji i zakupów inwestycyjnych własnych gmin (związków gmin) + 41.041 zł
Dział 852 – Pomoc społeczna - 3.000.000 zł
Rozdział 85212 – Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia
emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego - 3.000.000 zł
§ 2010 – Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację
zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych
zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami - 3.000.000 zł
II. WYDATKI - 2.896.409 zł
Dział 751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowej,
kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa + 62.550 zł
Rozdział 75107 – Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej + 62.550 zł
- Wydatki na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej
oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami + 62.550 zł
§ 4110 – Składki na ubezpieczenia społeczne + 2.424 zł
§ 4120 – Składki na Fundusz Pracy + 345 zł
§ 4170 – Wynagrodzenia bezosobowe + 14.071 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia + 20.440 zł
§ 4300 – Zakup usług pozostałych + 25.270 zł
Dział 851 – Ochrona zdrowia + 41.041 zł
Rozdział 85121 – Lecznictwo ambulatoryjne + 41.041 zł
- Remont SP ZOZ Śródmieście + 41.041 zł
§ 4279 – Zakup usług remontowych + 41.041 zł
Dział 852 – Pomoc społeczna - 3.000.000 zł
Rozdział 85212 – Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia
emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego - 3.000.000 zł
- Wydatki na realizację zadań bieżących z zakresu administracji
rządowej oraz innych zadań zleconych gminom (związkom gmin)
ustawami – realizacja świadczeń rodzinnych - 3.000.000 zł
§ 3110 – Świadczenia społeczne - 3.089.322 zł
§ 4010 – Wynagrodzenia osobowe pracowników + 153.408 zł
§ 4110 – Składki na ubezpieczenia społeczne + 8.435 zł
§ 4120 – Składki na Fundusz Pracy + 3.757 zł
§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia - 76.278 zł
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński