Zarządzenie nr OR.I- 0151-523/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 9 września 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Zarządzenia Nr OR.II-0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego – w celu wykonania czynności związanego z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 14 września 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego położonego w Opolu przy ul. Ozimskiej 4 o pow. 241,54 m2 postanawiam:
§ 1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
-
Anna Bystrzykowska – Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich
Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
-
IzabelIa Kiczka- Szostak – Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych
Członek Komisji Przetargowej
-
Elżbieta Lach - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Inspektor
Członek Komisji Przetargowej
§ 2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 14 września 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu oraz rokowań dotyczących najmu ww. lokali użytkowych.
§ 3
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 14 września I przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II, III przetargu oraz rokowań dotyczących najmu ww. lokalu.
§ 4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta