ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151 -526/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 12 września 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. K. Sosnkowskiego - zadanie 1, terenu w rejonie ul. Przeskok - zadanie 2 oraz terenu w rejonie ul. Górnej - torów kolejowych - zadanie 3. Znak sprawy IM.PZP II 3412-47/05
Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3, art.20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§1
powołać komisję przetargową w składzie:
1. Teresa KWASIK - przewodnicząca Komisji - Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.
2. Grzegorz BIERNACKI - członek Komisji - pracownik Biuro Urbanistycznego.
3. Joanna SZURGUT - sekretarz - pracownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.
§2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich, Referatowi i Przetargów i Zamówień Publicznych, Biuru Urbanistycznemu Urzędu miasta Opola.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta