logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

Zarządzenie nr OR.I- 0151-532/2005

Prezydenta Miasta Opola

z dnia 14 września 2005 r.

w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego

Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II - 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 19 września 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garaży położonych w Opolu przy ul. ul.: Luboszyckiej garaż nr 27, Krakowskiej 12-16, Krakowskiej 34a postanawiam:

§1

Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:

1. Anna Bystrzykowska - przewodnicząca komisji przetargowej

inspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych

2. Elżbieta Lach - przedstawiciel Wydziału Lokalowego

inspektor członek komisji przetargowej

3. Grażyna Kluska - przedstawiciel Wydziału Lokalowego

Specjalista członek komisji przetargowej

4. Izabella Kiczka - Szostak - przedstawiciel Wydziału Lokalowego

Kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych członek komisji przetargowej

§2

W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 16 sierpnia I przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § l wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II, III przetargu oraz rokowań dotyczących najmu ww. garaży.

§3

W przypadku nieobecności przewodniczącej komisji przetargowej - inspektor Anny Bystrzy kowskiej -funkcję przewodniczącej komisji pełnić będzie przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich-Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych - podinspektor Katarzyna Bil.

§4

Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta

Ilość odwiedzin: 1491
Nazwa dokumentu: z dnia 14 września 2005 r.
Skrócony opis: w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Podmiot udostępniający: Wydział Inwestycji Miejskich
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Marcjasz
Data wytworzenia informacji: 2005-10-12 12:21:17
Data udostępnienia informacji: 2005-10-12 12:21:17
Data ostatniej aktualizacji: 2005-10-18 08:45:09

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner