Zarządzenie nr OR.I- 0151-532/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 14 września 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II - 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 19 września 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garaży położonych w Opolu przy ul. ul.: Luboszyckiej garaż nr 27, Krakowskiej 12-16, Krakowskiej 34a postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - przewodnicząca komisji przetargowej
inspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Elżbieta Lach - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
inspektor członek komisji przetargowej
3. Grażyna Kluska - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Specjalista członek komisji przetargowej
4. Izabella Kiczka - Szostak - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych członek komisji przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 16 sierpnia I przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § l wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II, III przetargu oraz rokowań dotyczących najmu ww. garaży.
§3
W przypadku nieobecności przewodniczącej komisji przetargowej - inspektor Anny Bystrzy kowskiej -funkcję przewodniczącej komisji pełnić będzie przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich-Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych - podinspektor Katarzyna Bil.
§4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta