Zarządzenie nr OR.I -0151-540/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 16 września 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 26 października 2005 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż garażu nr 16 o pow. 16,50 m2 położonego w Opolu przy ul. Łąkowej 3 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska- Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Wanda Joniak - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
4. Izabella Kiczka-Szostak- Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych członek Komisji Przetargowej
5. Grażyna Kluska - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Specjalista członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 26 października 2005 r. l przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II przetargu oraz rokowań dotyczących sprzedaży ww. garażu.
§3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich- Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii, Wydziałowi Lokalowemu.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta