Zarządzenie nr OR.I- 0151-541/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 16 września 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II – 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego – w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 11 października 2005 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garaży położonych w Opolu przy ul. Luboszyckiej ( garaż nr 69 ), Jana 7 postanawiam:
§ 1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
-
Anna Bystrzykowska - przewodnicząca komisji przetargowej
inspektor Wydziału Inwestycji Miejskich –
Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
-
Elżbieta Lach - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
inspektor
członek komisji przetargowej
-
Grażyna Kluska - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Specjalista
członek komisji przetargowej
4. Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel