Przedszkole Publiczne Nr 21
w Opolu
1. Informacje o jednostce:
- nazwa : Przedszkole Publiczne Nr 21 w Opolu
- adres: 45-342 Opole, ul. Drzymały 28
- nr telefonu: 77 4543551
- fax: 77 4543551
- adres strony www: pp21.opole.pl
- dyrektor: mgr Anna Leśniowska
- wicedyrektor: nie ma
- główny księgowy: mgr Jolanta Janusz
- inne stanowiska kierownicze: nie ma
- podmiot udostępniający dane: Przedszkole Publiczne Nr 21
- odpowiedzialny za treść: Anna Leśniowska
2. Struktura – zał.
3. Majątek
· wartość budynku – 613 574,42 zł. (brutto)
· ogrodzenie – 93 274,04 zł. (brutto)
· wyposażenie ujęte w księgach inwentarzowych (w tym : komputery z oprzyrządowaniem, drukarki, kserokopiarka, sprzęt gospodarstwa domowego, itp. ) na ogólną kwotę : 109 596,90 zł. (brutto)
4. Budżet
1.Wydatki ogółem w 2010 roku – 901 200, 00 zł.
- wynagrodzenie i pochodne – 860 000, 00 zł.
- świadczenia na rzecz osób fizycznych – 1000,00 zł
- wydatki związane z realizacją zadań statutowych – 40 200,00 zł
2. Przychody i wydatki w ramach dochodów własnych
Wpływy z usług - 380 100,00 zł.
Wydatki - 380 100,00 zł.
5. Statut –zał.
6. Wykaz regulaminów
W Przedszkolu Publicznym nr 21 w Opolu obowiązują następujące regulaminy i instrukcje , które są dostępne w kancelarii przedszkola
· Regulamin pracy
· Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w PP 21 w Opolu
· Regulamin kontroli wewnętrznej w dziale księgowości
· Regulamin kontroli wewnętrznej
· Regulamin przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych
· Regulamin ZFŚS
· Regulamin przedszkola
· Regulamin Rady Pedagogicznej
· Regulamin oceny pracy nauczyciela
· Regulamin dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli
· Regulamin Rady Rodziców
· Regulamin wycieczek
· Instrukcja kancelaryjno-archiwalna
· Instrukcja magazynowa
· Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych
· Instrukcja określająca zasady obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych
· Instrukcja kasowa
· Polityka rachunkowości w PP 21 w Opolu
7. Wybrane regulaminy – zał.
- Regulamin przedszkola
- Regulamin kontroli wewnętrznej
- Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w PP 21 w Opolu
- Regulamin pracy
8. Rejestry, ewidencje, archiwa
· Akta osobowe pracowników
· Ewidencja czasu pracy
· listy obecności pracowników
· Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt
· Ewidencja kart zgłoszeń dzieci
· Rejestr umów z rodzicami
· Dzienniki zajęć dydaktycznych
· Dzienniki zajęć dodatkowych
· Księgozbiór
· Księga protokołów Rad Pedagogicznych
· Rejestr Zarządzeń Dyrektora PP nr 21
· Rejestr Uchwał Rady Pedagogicznej
· Rejestr wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych dla pracownika
· Rejestr wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych dla członków rodziny pracownika
· Rejestr badań okresowych pracowników
· Rejestr szkoleń bhp pracowników
· Rejestr wypadków pracowników i wychowanków
· Kartoteki odzieży ochronnej pracownika
· Kartoteki środków czystości
· Kartoteki magazynowe – żywnościowe
· Raporty żywieniowe
· Księgi inwentarzowe
· Kartoteki ilościowe środków nietrwałych
Archiwa
Przedszkole posiada zakładowe archiwum. Dokumenty znajdujące się w nim są zarchiwizowane zgodnie z kategorią archiwalną znajdującą się w rzeczowym wykazie akt - wg wykazu archiwizacji dokumentów z 2010 r.
9. Zamówienia publiczne
Obecnie jednostka nie prowadzi postępowania o zamówieniach publicznych
10. Kontrole
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
26.11.2007
21.12.2007
15.05.2008
26.06.2008
19.03.2009
13.05.2009
27.07-14.08.2009
13.05.2009
18.08.2009
27,30.11.2009
28.06.2010
29.07.2010
|
Powiatowa Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Kuratorium Oświaty w Opolu
Urząd Miasta Opola – wydział Budźetu
Powiatowa Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Urząd Miasta Opola – wydział Budźetu
Powiatowa Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Urząd Miasta Opola- Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu
Powiatowa Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Urząd Miasta Opola – wydział Budźetu
Państwowa Inspekcja Pracy
Powiatowa Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Powiatowa Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Kontrola bieżącego stanu sanitarnego
Badanie bieżące. Przegląd ogólny organizacji pracy przedszkola.
Wdrożenie regulaminu dot. dodatków dla nauczycieli – wychowawstwo
Ocena stanu sanitarnego przedszkola
Dot. prawidłowości naliczania odsetek od nieterminowych płatności za przedszkole
Kontrola stanu sanitarnego i porządkowego, technicznego placu zabaw z urządzeniami
Gospodarka finansowa jednostki za 2008 r.
Kontrola stanu sanitarno-hig. piaskownicy
Wdrożenie regulaminu pracowników niepedagogicznych
Kontrola BHP i prawo pracy
Kontrola sanitarna bloku żywienia
Kontrola stanu sanitarno-hig. piaskownicy
|
Ponadto w przedszkolu dokonywane są okresowe kontrole i przeglądy obiektu i urządzeń oraz instalacji w nim znajdujących się zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego
11. Przyjmowanie i załatwianie spraw
Przyjmowanie i załatwianie spraw :
· miejsce przyjmowania interesantów - kancelaria
· w jakich dniach i godzinach - od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
· w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw – zgodnie z K.p.a.- sprawy można załatwić ustnie i pisemnie.
· jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce - w przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt
· w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne np. w formie odręcznej / skrócona/, korespondencyjnej – stosuje się następujące formy: 1) odręczną, sporządzenie na piśmie odręcznej notatki wskazującej sposób załatwienia, Przy pisemnym załatwianiu spraw
2) korespondencyjną, sporządzenie pisma załatwiającego sprawę
3) inną, np. na formularzu
· w jakiej kolejności załatwiane są sprawy - przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się w terminie określonym przez ogólnie obowiązujące przepisy prawa dla danego rodzaju sprawy; w miarę możliwości w kolejności ich wpływu i stopnia pilnościna bieżąco,