logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 4
w Opolu

 

  1. Informacje o jednostce
 
Przedszkole Publiczne nr 4 w Opolu
45-401 Opole ul. Bielska 23
Tel./fax 77 455 17 70
e-mail: pp4opole@wp.pl,                                                                                                                  www.pp4.opole.pl
Dyrektor: Elżbieta Marciniak
Główna księgowa: Ewa Krzyżowska
Podmiot udostępniający dane: Przedszkole Publiczne nr 4 w Opolu
Odpowiedzialna za treść: Elżbieta Marciniak
 
  1. Struktura.
 
Właścicielem Przedszkola Publicznego nr 4 jest gmina Opole, która decyzją nr 83055        z dnia 12 stycznia 2000 r. w sprawie trwałego zarządu przekazała budynek na czas nieoznaczony z przeznaczeniem na cele statutowe. Powierzchnia zabudowy budynku 785,69 m2 i działki 4511 m2.   
 
  1. Majątek – najważniejsze składniki.
a)      środki trwałe
grupa 0 – grunty – 21 156, 59 zł
grupa 1 – budynek przedszkola – 872 311, 43 zł
grupa 2 – plac zabaw – 62 171, 09 zł
grupa 4 – maszyny, urządzenia i aparaty ogólnego zastosowania    - zespół komputerowy – 2 780 zł
grupa 8 – narzędzia, przyrządy, wyposażenie – 25 092, 49 zł (w tym: zmywarka –     5 905,05zł; druga zmywarka – 7 322, 44 zł; patelnia elektryczna – 4 500 zł; piec konwekcyjno-parowy – 7 365 zł)
b)      pozostałe środki trwałe – 127 504, 82 zł
c)      zbiory biblioteczne – 4 319, 68 zł
d)     wartości niematerialne i prawne – 6 238, 59 zł
 
BUDŻET: Plan na 2011 r.
a)      wydatki budżetowe – 854 700 zł
b)      dochody – 392 500 zł
c)      wydatki – 392 500 zł
 
  1. Wykaz regulaminów
Regulamin Bezpieczeństwa Przetwarzania Danych Osobowych
Regulamin Organizacyjny.
Regulamin Pracy
Regulamin Wynagradzania
Regulamin ZFŚS
Regulamin Korzystania z Urządzeń w Ogrodzie Przedszkolnym
Regulamin Rady Rodziców
Regulamin Przedszkola Publicznego nr 4
Regulamin Spacerów i Wycieczek
Regulamin Dokonywania Oceny pracowników samorządowych
Kodeks Etyczny Pracowników
Regulamin Kontroli Zarządczej
 
  1. Rejestry, ewidencje i archiwa
 
Rej. uchwał Rady Pedagogicznej
Rej. zarządzeń dyrektora
Rej. kart zgłoszeń
Rej. dzieci przyjętych do przedszkola
Rej. podań MOP
Rej. podań ze zwolnień z opłat
Rej. kontroli sanitarnej
Rej. kontroli wewnętrznej
Rej. kontroli przeciwpożarowej
Rej. wypadków
Rej. wydanych zaświadczeń
Rej. przeglądów i badań technicznych
Rej. awans zawodowy nauczycieli
Rej. nagród jubileuszowych
Rej. zatrudnionych i zwolnionych pracowników
Rej. druków ścisłego zarachowania
Rej. spisów i protokołów zdawczo-odbiorczych, akt
Rej. pism okólnych
Rej. dokumentów służących sporządzaniu list płac
Rej. wniosków o emerytury i renty
Rej. o przyznanie wypoczynku pracowników i ich rodzin
Rej. zasiłków chorobowych
Rej. spisów protokołów zdawczo-odbiorczych, akt przekazywanych do archiwum zakładowego
Rej. raportów żywieniowych
 
  1. Instrukcje
 
- kancelaryjna
- obiegu i kontroli dokumentów księgowych
- inwentaryzacyjna
- BHP
- ppoż.
- pierwszej pomocy
- BHP na stanowisku pracy z kserokopiarką, komputerem i drukarką
- patelni elektrycznej
- taboretu gazowego
- kuchni elektrycznej
- pieca konwekcyjno-parowego
 
Instrukcje znajdują się w widocznych miejscach na terenie budynku przedszkolnego. Pozostałe znajdują się w sekretariacie przedszkola.
 
  1. Archiwum przedszkola
 
W archiwum przedszkola przechowywane są dokumenty wytworzone w toku pracy przedszkola. Przechowuje się akta mające trwałą wartość praktyczną:
- arkusze organizacyjne
- statuty i regulaminy
- uchwały
- dokumenty finansowo-księgowe
- akta osobowe
- listy płac
- kartoteki wynagrodzeń
 
Materiały archiwalne, które mają krótszy okres przechowywania to m. in.:
- karty zgłoszeń dzieci
- dokumenty remontów przedszkola
- dokumenty z zakresu księgowości i obsługi kasy
- dokumenty z zakresu stosunku pracy
 
  1. Zamówienia publiczne
 
W chwili obecnej nie prowadzimy postępowania o zamówienia publiczne.
 
  1. Kontrole.
 

Termin kontroli
 
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
20.01.2005r. – 02.02.2005r.
ZUS
Zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych, prawidłowość obliczania składek, ustalenie uprawnień do zasiłków, prawidłowość opracowania wniosków emerytalnych oraz w celu ustalenia kapitału początkowego
18,12.2007r.
Sanepid
Kontrola sanitarno-higieniczna
15.05.-30.05.2008r.
Urząd Miasta Opola
Gospodarka finansowa
30.10.2008r.
Zbigniew Pastuszka – inż. budownictwa lądowego
Kontrola okresowa, roczna obiektu
04.12.2008
Sanepid
Stan sanitarno - higieniczny
21.05.2008r.
Urząd Miasta Opola
Wdrożenie regulaminu dodatków dla nauczycieli - wychowawstwo
26.01.2009r.
Urząd Miasta Opola
Prawidłowość naliczania odsetek od nieterminowych płatności za przedszkole
11.03.-13.03.2009r.
Państwowa Inspekcja Pracy
Techniczne bezpieczeństwo pracy, prawo pracy
13.05.2009r.
Kuratorium Oświaty
Priorytet Opolskiego Kuratora Oświaty – ankieta, badanie sprawy
24.11.2009r.
Zbigniew Pastuszka – inż. budownictwa lądowego
Kontrola okresowa, roczna obiektu
26.08.2009r.
Urząd Miasta Opola
Wdrożenie regulaminu pracowników niepedago-gicznych, zgodnie z RRM z 18.03.2009r.
14.09.-28.09.2009r.
ZUS
Zgodnie z upoważnieniem
26.11.2009r.
Urząd Miasta Opola
Zgodność arkusza organizacji na rok szkolny 2009/2010, zgodnie z realizowanymi przez nauczycieli czynnościami. Realizacja przepisów dot. naboru na wolne stanowiska urzędnicze. Sprawdzalność udzielania urlopów dla poratowania zdrowia.
12.2009r.
Sanepid
Stan sanitarno-higieniczny
06.04.2010r.
Kuratorium Oświaty
Kontrola planowana. Realizacja prawa dzieci pięcioletnich do nowego przygotowania przedszkolnego, zgodnie z arkuszem kontroli zatwierdzonym przez MEN.
27.10.-10.11.2010r.
Urząd Miasta Opola
Kontrola sprawdzająca wykonanie zaleceń pokontrolnych, wydanych przez Wydział Audytu po kontroli przeprowadzonej w okresie 15.-30.05.2008r.
07.10.2010r.
Sanepid
Kontrola bieżąca
08.12.2010r.
Zbigniew Pastuszka – inż. budownictwa lądowego
Kontrola okresowa, roczna obiektu

 
  1. Przyjmowanie i załatwianie spraw
 
Przedszkole czynne jest w godzinach od 6.00 do 17.00 codziennie, od poniedziałku do piątku.
Przyjmowanie stron przez Dyrektora: wt 8.00-11.30; czw. 12.00-15.30 lub w innym dowolnym czasie uzgodnionym telefonicznie.
 
  1. Sposób przyjmowania i załatwiania spraw.
 
Obowiązuje forma pisemna, załatwianie spraw ustnie może być stosowane tylko wtedy, gdy przemawia za tym interes stron, a przepisy nie stoją na przeszkodzie. Sprawy załatwiane są według kolejności, wpływu i stopnia pilności.
Sprawy nie załatwione w ciągu danego roku załatwia się w roku następnym. 

Załączniki do pobrania: 2011-09-29 08:33:08 - Statut jednostki (129.50 kB)
2011-09-29 08:35:47 - Regulamin jednostki (73.00 kB)
2011-09-29 08:37:23 - Regulamin pracy (150.00 kB)
2011-09-29 08:39:00 - Regulamin oceniania pracowników (127.50 kB)
2011-09-29 08:41:43 - Struktura organizacyjna (13.39 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 4
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 4 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Elżbieta Marciniak
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Elżbieta Marciniak
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 12:45:33
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 12:45:33
Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-29 08:44:29

Wersja do wydruku...

corner   corner