Zarządzenie nr OR.II-0155-58/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 24 lutego 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 11 marca 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż garażu nr 241 o pow. 15,76 m2 położonego w Opolu przy ul. Wapiennej - Rejtana postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Elżbieta Rzepka - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Zastępca Naczelnika Wydziału Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Jolanta Kowalska - Przedstawiciel Zarządcy garażu położonego przy
ul. Wapiennej - Rejtana - Dyrektor Sp. z.o.o.