Zarządzenie nr OR.I- 0151-89/2004
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 16 lutego 2004 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II – 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego – w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 26 lutego 2004 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu powierzchni użytkowej 8,28 m2 zlokalizowanej w budynku Ratusza postanawiam:
§ 1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
-
Anna Bystrzykowska – Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich –
Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
-
Elżbieta Lach - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Inspektor
Członek Komisji Przetargowej
3. Elżbieta Jezierska - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego Z-ca Naczelnika
Członek Komisji Przetargowej
4. Anna Rychter - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego Podinspektor
Członek Komisji Przetargowej
§ 2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 26 lutego 2004 r. I przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu oraz negocjacji kwotowych dotyczących najmu ww. powierzchni użytkowej.
§ 3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta