Zarządzenie nr OR.I-0151-9/2004
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 9 stycznia 2004 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 1998 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub własność gminy - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 12 stycznia 2004 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu użytkowego położonego w Opolu w budynku przy ul. Kołłątaja 12 - lokal o pow. 53,57 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Anna Gawlik - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
4. Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel Sp. z o.o.