logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151 -526/2005

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

z dnia 12 września 2005 r.

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w rejonie ul. K. Sosnkowskiego - zadanie 1, terenu w rejonie ul. Przeskok - zadanie 2 oraz terenu w rejonie ul. Górnej - torów kolejowych - zadanie 3. Znak sprawy IM.PZP II 3412-47/05

Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3, art.20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:

§1

powołać komisję przetargową w składzie:

1. Teresa KWASIK - przewodnicząca Komisji - Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.

2. Grzegorz BIERNACKI - członek Komisji - pracownik Biuro Urbanistycznego.

3. Joanna SZURGUT - sekretarz - pracownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych.

§2

Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich, Referatowi i Przetargów i Zamówień Publicznych, Biuru Urbanistycznemu Urzędu miasta Opola.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta 

Ilość odwiedzin: 1584
Nazwa dokumentu: z dnia 12 września 2005 r.
Skrócony opis: w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb projektu miejscowego planu zagospodarowa
Podmiot udostępniający: Wydział Inwestycji Miejskich
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Marcjasz
Data wytworzenia informacji: 2005-10-12 12:21:26
Data udostępnienia informacji: 2005-10-12 12:21:26
Data ostatniej aktualizacji: 2005-10-14 13:09:12

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner