ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-555/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 02 listopada 2006 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn. Remont dachu budynku bursy w Zespole Placówek Oświatowych w Opolu ul. Torowa 7.
Na podstawie art. 18 ust. 2, art. 19 ust. 2, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Radosław Rembiś - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
p.o. Kierownik Referatu
Przewodniczący Komisji Przetargowej
2. Andrzej Jedynakiewicz - Przedstawiciel Wydziału Oświaty Referatu Inwestycji Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych
Kierownik Referatu
Zastępca Przewodniczącego Komisji Przetargowej
3. Bogusława Jezierska - Przedstawiciel Wydziału Oświaty Referatu Inwestycji Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych - Inspektor
Członek Komisji Przetargowej
4. Magdalena Kowalik - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
Podinspektor - Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich-Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych i Wydziałowi Oświaty Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta