logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-555/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
                                             z dnia 02 listopada 2006 r.
 
 w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn. Remont dachu budynku bursy w Zespole Placówek Oświatowych w Opolu ul. Torowa 7.
 
    
      Na podstawie art. 18 ust. 2, art. 19 ust. 2, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) postanawiam:
§ 1
 
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
 
1. Radosław Rembiś - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
p.o. Kierownik Referatu           
Przewodniczący Komisji Przetargowej
 
2. Andrzej Jedynakiewicz - Przedstawiciel Wydziału Oświaty Referatu Inwestycji Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych
Kierownik Referatu
Zastępca Przewodniczącego Komisji Przetargowej
 
3. Bogusława Jezierska - Przedstawiciel Wydziału Oświaty Referatu Inwestycji Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych - Inspektor
Członek Komisji Przetargowej
 
4. Magdalena Kowalik - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
Podinspektor - Sekretarz Komisji Przetargowej                                         
 
 
§ 2
 
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich-Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych i Wydziałowi Oświaty Urzędu Miasta Opola.
                                                                 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta
 
 

Nazwa dokumentu: z dnia 02 listopada 2006 r.
Skrócony opis: w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn. Remont dachu budynku bursy w Zespole Placówek Oświatowych w Opolu ul. Torowa 7.
Podmiot udostępniający: Wydział Inwestycji Miejskich
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena Guła
Data wytworzenia informacji: 2006-11-21 14:30:49
Data udostępnienia informacji: 2006-11-21 14:30:49
Data ostatniej aktualizacji: 2006-11-23 13:12:26

Wersja do wydruku...

corner   corner