logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 43
w Opolu

 

 

INFORMACJE O JEDNOSTCE:


 

Nazwa przedszkola:                                           Przedszkole Publiczne nr 43
Adres:                                                                 ul. Prószkowska 5A
                                                                            45 - 710 Opole
Telefon:                                                              77-457-01-51
Fax:                                                                     77-457-01-51
E-mail:                                                                J.Waclawska@pp43.opole.pl
Adres strony WWW:                                          www.pp43.opole.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza:
 
http://epuap.gov.pl/kup/searchContentServlet?nazwaOpisu=Skargi,+wnioski,+zapytania+do+urzedu&idPodmiotu=PP-43
 
Dyrektor:                                                            mgr Jolanta Wacławska
Wicedyrektor:                                                     (funkcja nie istnieje)
Główny Księgowy:                                            Elżbieta Zawadzka
Inne stanowiska kierownicze:                            (nie istnieją)
Podmiot udostępniający dane:                           Przedszkole Publiczne nr 43
                                                                            w Opolu;
Odpowiedzialna za treść:                                   Dyrektor Przedszkola
mgr Jolanta Wacławska
Odpowiedzialna za zamieszczenie
i aktualizację w BIP:                                          Dorota Joniak
 


Majątek - składniki
1.      PODSTAWOWE ŚRODKI TRWAŁE:
-          grunt zabudowany;
-          budynek przedszkola;
-          plac zabaw;
-          ogrodzenie;
-          system alarmowy;
-          zestaw komputerowy;
-          laptop „Asus” szt. 2;
-          laptop HP;
-          kserokopiarka „Canon”
-          kserokopiarka HP Color;
-          zestaw multimedialny (projektor „Acer”, ekran, głośniki);
-          dźwig towarowy;
-          piec konwekcyjny;
-          patelnia elektryczna;
-          zmywarki szt. 2
-          karuzela tarczowa;
2.      POZOSTAŁE ŚRODKI TRWAŁE i W. N. i P:
według ksiąg inwentarzowych i kartotek:
•         sprzęt radiotechniczny;
•         sprzęt gospodarczy, biurowy i kuchenny;
•         sprzęt dekoracyjny;
•         wyposażenie, drobny sprzęt i bielizna;
•         meble;
•         zabawki, gry, pomoce dydaktyczne itp.
•         zbiory biblioteczne;
•         wartości niematerialne i prawne:
ü licencje praw autorskich na oprogramowanie firmy ProgMan Software
Wartość majątku
-          wartość brutto podstawowych środków trwałych na dzień 31.12.2011                              792 076
-          wartość netto podstawowych środków trwałych                                                                 125 722
-          wartości niematerialne i prawne                                                                                               6 634
 
-          wyposażenie i zbiory biblioteczne – stan na 31.12.2011                                                     174 280
 
 

Budżet
1.      Środki budżetowe miasta:                                                                                      925 600
2.      Wydatki ze środków budżetowych miasta:
-       wynagrodzenia osobowe pracowników;                                   700 000
-       dodatkowe wynagrodzenie roczne;                                52 600
-       składki na ubezpieczenia społeczne;                              115 900
-       składki na fundusz pracy;                                                           14 800
-       odpisy na ZFŚS;                                                             41 300
-       wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń;
Razem wydatki:                                                                                                         925 600
WYDZIELONY RACHUNEK DOCHODÓW
 1.     DOCHODY RACHUNKU WYDZIELONEGO:                                                             371 500
-       wpływy z usług;
-       odsetki
 2.     WYDATKI Z WYDZIELONEGO RACHUNKU DOCHODÓW:
-       wynagrodzenia bezosobowe i wydatki BHP (odzież ochronna);
-       zakup materiałów i wyposażenia - (środki czystości, materiały biurowe, prasa, wyprawki dla dzieci, akcesoria komputerowe, papier, apteczki itp.)
-       zakup środków żywności                                                                                        98 700
-       zakup energii (cieplna, elektryczna, gaz, woda)                              70 000
-       zakup pomocy naukowych i dydaktycznych, zabawek i książek;
-       zakup usług remontowych i konserwacje                                                                    30 000
-       zakup usług medycznych – (badania pracowników);
-       zakup usług pozostałych - (usługi pralnicze, transportowe, kominiarskie, BHP, monitoring, rytmika, wywóz odpadów, opłaty pocztowe, imprezy dla dzieci, serwis oprogramowania, utrzymanie terenów zielonych itp.)
-       delegacje i szkolenia;
-       zakup usług telekomunikacyjnych i dostępu do sieci Internet;
-       różne opłaty i składki (ubezpieczenie budynku i wyposażenia);
-       wydatki na zakupy inwestycyjne.                                                                              9 000
Razem wydatki:                                                                                                            341 500
Stan środków na 31. 12. 2012                                                                             30 000
 
Informacje o budżecie i wydzielonym rachunku dochodów sporządzono na podstawie planów finansowych na rok 2012


Wykaz regulaminów i instrukcji
    1.     Statut Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
    2.     Regulamin organizacyjny Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
    3.     Regulamin pracy Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
    4.     Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych
w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu;
    5.     Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych
w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu;
    6.     Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników
nie będących nauczycielami zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 43
w Opolu;
    7.     Regulamin przyznawania nagród nauczycielom zatrudnionym w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu;
    8.     Regulamin zakładowego funduszu zdrowotnego dla nauczycieli;
    9.     Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
10.     Regulamin Rady Pedagogicznej Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
11.     Regulamin Rady Rodziców Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu
12.     Regulamin dokonywania oceny pracy nauczycieli Przedszkola Publicznego nr 43
w Opolu;
13.     Regulamin przyznawania środków na doskonalenie zawodowe nauczycieli;
14.     Regulamin przeprowadzania okresowych ocen pracowników samorządowych;
15.     Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze;
16.     Regulamin kontroli zarządczej;
17.     Kodeks etyki;
18.     Regulamin zamówień publicznych;
19.     Regulamin zasad i warunków organizowania wycieczek, spacerów i innych imprez krajoznawczo - turystycznych
20.     Zasady rachunkowości i Zakładowy Plan Kont;
21.     Instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów;
22.     Instrukcja inwentaryzacyjna;
23.     Instrukcja organizacji i działania składnicy zakładowej;
24.     Instrukcja kancelaryjna i jednolity rzeczowy wykaz akt;
25.     Instrukcja w sprawie zasad ochrony, archiwizacji zbiorów danych księgowych
i nośników informacji w systemie komputerowym;
26.     Instrukcja BHP i p. poż;


Rejestry, Ewidencje, Archiwum
            Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu określa Instrukcja kancelaryjna.
            Rejestracja, łączenie i przechowywanie akt odbywa się w oparciu o Jednolity rzeczowy wykaz akt, który stanowi jednolitą rzeczową klasyfikację akt powstających
w toku działalności przedszkola oraz klasyfikację archiwalną.
            Dla każdej, końcowej w podziale klasyfikacji, pozycji jednolitego rzeczowego wykazu akt, zakłada się spis spraw oraz odpowiadającą temu spisowi teczkę aktową
do przechowywania w niej spraw ostatecznie załatwionych.
 
Rejestry prowadzone
w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu
    1.     Rejestr uchwał rady pedagogicznej;
    2.     Rejestr zarządzeń dyrektora;
    3.     Rejestr wypadków pracowników;
    4.     Rejestr wypadków dzieci;
    5.     Rejestr spraw dotyczących zatrudnienia;
    6.     Rejestr zwolnień lekarskich;
    7.     Rejestr wydanych zaświadczeń;
    8.     Rejestr zamówień publicznych;
    9.     Rejestr skarg i wniosków;
10.     Rejestr wydanych upoważnień;
Ewidencje:
    1.     Ewidencja zasobu bibliotecznego;
    2.     Ewidencja stosowanych systemów i programów;
    3.     Ewidencja nieruchomości użytkowanych przez przedszkole;
    4.     Ewidencja ruchomości (księgi inwentarzowe, kartoteki);
    5.     Ewidencja dzieci;
    6.     Ewidencja akt osobowych;
    7.     Ewidencja czasu pracy (karty ewidencyjne);
    8.     Ewidencja odzieży ochronnej (karty ewidencyjne);
    9.     Ewidencja emerytów i rencistów;
10.     Ewidencja pieczęci i druków ścisłego zarachowania;
11.     Ewidencja delegacji służbowych;
12.     Ewidencja wydanych legitymacji.
Kontrole

Termin
kontroli
Instytucja kontrolująca
Cel kontroli
27.03-1.04. 2003
Kuratorium Oświaty
Mierzenie jakości pracy przedszkola
26.08. 2003
Wydział Administracyjno – Gospodarczy, Referat BHP
Kontrola obiektu przedszkolnego
04-06.10. 2004
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu
Kontrola sanitarna
22.11. 2004
Referat Kontroli Finansowej Egzekucji
i Sprawozdawczości U.M. Opola
Sprawdzenie ZPK
i instrukcji wewnętrznych
13.10. 2005
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu
Kontrola sanitarna
10.11. 2005
Referat Kontroli Finansowej Egzekucji
i Sprawozdawczości U.M. Opola
Sprawdzenie ZPK
i instrukcji wewnętrznych
10.11. 2005
Kuratorium Oświaty w Opolu
Bieżące badanie stopnia realizacji podstawy programowej
10. 10. 2006
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu
Kontrola sanitarna
14.09.-01. 10. 2007
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Opole
Prawidłowość i rzetelność naliczania składek na FUS i zasiłków.
05. 02. 2008
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu
Ocena stanu sanitarnego.
07. 03.-30. 03 2008
Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu Urzędu Miasta Opola
Prawidłowość i rzetelność gospodarki finansowej za 2007 r.
2008
Urząd Miasta Opola
Wydział Budżetu
Wdrożenie regulaminu dodatków dla nauczycieli i minimalnych wynagrodzeń zasadniczych nauczycieli
02. 05. 2008
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Ocena stanu sanitarnego części dydaktycznej i kontrola żywności
03. 12. 2008
Urząd Miasta Opola
Wydział Oświaty
Organizacja pracy przedszkola i prowadzenie dokumentacji kadrowej
22. 01. 2009
Urząd Miasta Opola
Wydział Budżetu
Naliczanie i ewidencja odsetek od nieterminowych płatności za przedszkole
12. 03. 2009
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Ocena stanu sanitarnego.
16. 03. 2009
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Pomiar natężenia oświetlenia
15. 05. 2009
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
Kontrola nadzoru nad piaskownicami
25. 08. 2009
Urząd Miasta Opola
Wydział Budżetu
Wdrożenie regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych
21. 06. 2011
Kuratorium Oświaty w Opolu
Prawo dzieci pięcioletnich do rocznego przygotowania przedszkolnego
02. 03. 2012
Państwowa Inspekcja Pracy Inspektorat
w Opolu
Prawo pracy, BHP, legalność zatrudnienia

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I NABÓR NA WOLNE MIEJSCA PRACY
 
www.bip.um.opole.pl - Przetargi.
 
www.bip.um.opole.plOgłoszenia o wolnych etatach w U.M. i miejskich jednostkach organizacyjnych.
 
 
Przyjmowanie i  załatwianie spraw
1.      Miejsce przyjmowania interesantów:
Kancelaria dyrektora Przedszkola
2.      Harmonogram pracy Dyrektora Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu:

DNI TYGODNIA
GODZINY
Poniedziałek
8.30 – 16.30
Wtorek
8.00 – 16.00
Środa
8.00 – 16.00
Czwartek
9.00 – 17.00
Piątek
7.00 – 15.00

 
dyżur w kancelarii w każdy czwartek od godziny 14.00 do 17.00.
3.      Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
Osobiście przez Dyrektor Przedszkola.
4.      System kancelaryjny:
Bezdziennikowy oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt Przedszkola Publicznego nr 43
w Opolu.
5.      Sposób załatwiania spraw pisemnych:
W formie korespondencyjnej.
6.      Kolejność załatwiania spraw:
Na bieżąco, według kolejności wpływu
i stopnia pilności.

 

Załączniki do pobrania: 2004-07-19 13:47:54 - Struktura organizacyjna PP 43 (23.50 kB)
2004-07-19 13:49:49 - Statut PP 43 (145.00 kB)

Nazwa dokumentu: PP Nr 43
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 43 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Jolanta Wacławska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Jolanta Wacławska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 14:57:19
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 14:57:19
Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-11 10:11:06

Wersja do wydruku...

corner   corner