logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 26
im. Książąt Opolskich
w Opolu

 


 

Informacje o jednostce:
 

- nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 26 im. Książąt Opolskich

- adres: 45 – 517 Opole, ul. Groszowicka 12

- numer telefonu: (077) 4540574

- fax: (077) 4540574

- e-mail: sp26@poczta.onet.pl

- adres strony www.: nie ma

- dyrektor: mgr Danuta Kamińska

- wicedyrektor: nie ma

- główny księgowy: Bożena Jasińska

- inne stanowiska kierownicze: nie ma

- podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 26 w Opolu

- odpowiedzialny za treść: mgr Danuta Kamińska

 

Majątek – środki trwałe:


 

Majątek wynosi: 1 674554,39 zł, w tym:

  • Budynki: 1 631223,07
  • Obiekty inżynierii lądowej: 19.008,72
  • Kocioł K25: 6.846,00
  • Komputer: 15 226,60
  • Kserokopiarka: 2.250,00

 

 

Budżet:
 

Budżet wynosi ogółem: 1025786,50 zł.

Plan finansowy Rozdział 80101:  965164,50 zł

Plan finansowy Rozdział 85401: 60622,00 zł

 

 

Wykaz regulaminów:
 

  1. Regulamin organizacyjny w zakresie spraw ekonomiczno - administracyjnych
  2. Regulamin pracy
  3. Regulamin tworzenia i gospodarowania środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
  4. Regulamin Rady Pedagogicznej
  5. Regulamin nauczyciela dyżurnego
  6. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami
  7. Regulamin tworzenia i podziału zakładowego funduszu nagród
  8. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami
  9. Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli
  10. Zasady i kryteria dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli
  11. Regulamin kontroli wewnętrznej
  12. Instrukcja kasowa
  13. Instrukcja inwentaryzacyjna
  14. Instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów

Wymienione regulaminy znajdują się w kancelarii.

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

  1. Rejestr zatrudnionych pracowników
  2. Rejestr wydanych świadectw szkolnych
  3. Rejestr wydanych legitymacji szkolnych
  4. Rejestr otrzymanych i wydanych druków kart rowerowych i motorowerowych
  5. Rejestr wydanych legitymacji nauczycielskich
  6. Rejestr wydanych książeczek zdrowia
  7. Rejestr wypadków uczniów
  8. Rejestr wypadków przy pracy
  9. Rejestr zaświadczeń o uzyskaniu akceptacji komisji kwalifikacyjnej nauczyciela stażysty
  10. Księga arkuszy ocen
  11. Księga ewidencji dzieci
  12. Księga uczniów
  13. Ewidencja szkolenia wstępnego z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
  14. Ewidencja badań lekarskich
  15. Archiwa pedagogiczne wieloletnie wg. klasyfikacji z1992 r.
  16. Archiwa pedagogiczne : arkusze ocen, organizacja pracy w szkole, wykazy pracowników, akta osobowe pracowników, duplikaty świadectw, kontrola zewnętrzna szkoły, protokóły i sprawozdania z wizytacji, obowiązek szkolny, administracja nieruchomościami, książki protokółów Rady Pedagogicznej, sprawozdania GUS
  17. Archiwa działu księgowości 1997 - 1999

 

 

Zamówienia publiczne:

Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówieniach publicznych.

 

 

Kontrole:


 

30.01.2009r. Urząd Miasta Opola Kontrola przestrzegania przepisów i zasad bhp                                    i przeciwpożarowych
17.01.2006r. Urząd Miasta Opola Kontrola obiektów szkolnych
18.02.2009r. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu    czynności kontrolno - rozpoznawcze w zakresie ochrony przeciwpożarowej
08.05.2009r. Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Opolu   sprawdzanie stanu sanitarno -technicznego pomieszczeń w obiekcie 30.09.2009r. Urząd Miasta Opola Kontrola przestrzegania prawa w zakresie ustawy o gole, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej oraz o pieczęciach  państwowych
30.11.2006r. ZUS Opole Wydział Kontroli Płatników i Składek    kontrola
płatnika

 


 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:


 

Miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat szkoły

Kiedy: w godzinach pracy sekretariatu

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw: ustnie lub pisemnie w terminie dogodnym dla interesantów

System kancelaryjny: pisma przychodzące rejestruje się w Księdze Korespondencyjnej.

Załatwianie spraw: w zależności od wagi problemu w formie skróconej lub korespondencyjnej, w terminie 14 dni.

Załączniki do pobrania: 2004-07-20 09:51:56 - Struktura organizacyjna szkoły (54.50 kB)
2004-07-20 09:54:08 - Statut szkoły (191.00 kB)
2004-07-20 09:56:08 - Regulamin Organizacyjny (23.00 kB)
2004-07-20 09:58:04 - Regulamin Pracy (227.64 kB)
2004-07-20 09:59:34 - Załącznik do Regulaminu Pracy (29.00 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 26
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 26 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Danuta Kamińska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Danuta Kamińska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 12:43:31
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 12:43:31
Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-21 09:17:01

Wersja do wydruku...

corner   corner