ZARZĄDZENIE NR OR.I–0152 -41/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 czerwca 2005 r.
w sprawie wprowadzenia procedury windykacji pozostałych dochodów Wydziale Finansowo – Księgowym, Referacie Dochodów Budżetowych.
Na podstawie § 5 pkt. 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.– 0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola. zmienionego zarządzeniem Nr OR.I-0152-30/2005 r Prezydenta Miasta Opola z dnia 23 maja 2005 r.
Zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadza się procedurę windykowania należności pozostałych dochodów Wydziale Finansowo - Księgowym, Referacie Dochodów Budżetowych stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo- Księgowemu, Referatowi Księgowości Dochodów Budżetowych.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński