ZARZĄDZENIE NR OR.I–0152 -41/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 czerwca 2005 r.
w sprawie wprowadzenia procedury windykacji pozostałych dochodów Wydziale Finansowo – Księgowym, Referacie Dochodów Budżetowych.
Na podstawie § 5 pkt. 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.– 0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola. zmienionego zarządzeniem Nr OR.I-0152-30/2005 r Prezydenta Miasta Opola z dnia 23 maja 2005 r.
Zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadza się procedurę windykowania należności pozostałych dochodów Wydziale Finansowo - Księgowym, Referacie Dochodów Budżetowych stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo- Księgowemu, Referatowi Księgowości Dochodów Budżetowych.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Ilość odwiedzin: | 3782 |
Nazwa dokumentu: | OR.I–0152 -41/2005 - zastąpione zarządzeniem Nr OR-I.120.1.24.2013 z dnia 27.02.2013 r. |
Skrócony opis: | w sprawie wprowadzenia procedury windykacji pozostałych dochodów Wydziale Finansowo – Księgowym, Referacie Dochodów Budżetowych.
|
Podmiot udostępniający: | Wydział Finansowo- Księgowemu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Wydział Finansowo- Księgowemu |
Osoba, która odpowiada za treść: | Wydział Finansowo- Księgowemu |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2005-01-20 08:50:35 |
Data udostępnienia informacji: | 2005-01-20 08:50:35 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-02-28 10:14:06 |