logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Opole, 14.10.2011r.
 

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

„ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU 

45-047 OPOLE 

ul. Waryńskiego 30

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

   

„DOSTAWA SERWERA, SZAFY SERWEROWEJ  ORAZ DYSKU SIECIOWEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO  ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”

  

·      Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera, szafy serwerowej oraz dysku sieciowego dla Samodzielnego Publicznego  Zakładu Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu”:

Zad 1. Serwer     CPV 48821000 – 9  

Zad 2. Szafa serwerowa  CPV 4820000 - 2

Zad 3. Dysk sieciowy    CPV 30200000 - 1
·      Termin złożenia ofert -  25.10.2011r.  godz. 1400

 ·      Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.10.2011r. o godz. 1430

·      Termin realizacji zamówienia
      Zad 1:  do 04.11.2011r.                                                                                                                                                                                    Zad 2:  do 02.11.2011r.                                                                                                                                                                                     Zad 3:  do 07.11.2011r.

·      W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:

 -          prowadzący działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia.

 -          spełniający wymogi z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych dotyczące:

 1.      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 2.      posiadania wiedzy i doświadczenia;

 3.      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

  4.      bycia w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

-          niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

·      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o:

 złożone oświadczenie z art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1ustawy prawo zamówień publicznych;               

aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;

   zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ);

W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy
przedstawić
dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami w zależności od  oferowanych wyrobów
certyfikat CE

-  deklaracja zgodności

Jeżeli serwis urządzeń będzie realizowany przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta – przedstawić dokument potwierdzający autoryzację.

Posiadanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji PN-ISO/IEC 27001

 

·      Formularze  Specyfikacji Istotnych  Warunków  Zamówienia  znajdują  się  do pobrania  na  stronie  internetowej  www.bip.um.opole.pl  oraz www.srodmiescie.opole.pl


·      SIWZ można także  odebrać w  siedzibie Zamawiającego , pokój nr 17

    Formularz można odebrać osobiście, lub pocztą – na pisemną prośbę wykonawcy.

Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu  (0-77) 44-120-72

 lub drogą elektroniczną na adres logistyka@srodmiescie.opole.pl
·      Kryterium oceny ofert   
            - cena  ofertowa – 100 %

·      Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium przetargowego.

 ·      Miejsce złożenia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 17

 ·      Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 16

·      Termin związania ofertą - 30 dni

·      Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

·      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Nazwa dokumentu: „DOSTAWA SERWERA, SZAFY SERWEROWEJ ORAZ DYSKU SIECIOWEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”
Osoba, która wytworzyła informację: Mariola Przybyła
Osoba, która odpowiada za treść: Mariola Przybyła
Osoba, która wprowadzała dane: Mariola Przybyła
Data wytworzenia informacji: 2011-10-14 11:38:12
Data udostępnienia informacji: 2011-10-14 11:38:12
Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-14 12:06:39

Wersja do wydruku...

corner   corner