logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

„ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU

45-047 OPOLE

ul. Waryńskiego 30

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

 

DOSTAWĘ MATERIAŁÓW, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ ODCZYNNIKÓW

 

 

·      Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, drobnego sprzętu medycznego, środków dezynfekcyjnych oraz odczynników dla  Samodzielnego Publicznego  Zakładu Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu”:

­   Zadanie nr 1: Kompresy gazowe nie jałowe – CPV 33141119-7

­   Zadanie nr 2: Lignina i wata celulozowa  - CPV 33141115-9

­   Zadanie nr 3: Papier ciepłoczuły do EKG – CPV 22993200-9

­   Zadanie nr 4: Żel do EKG – CPV 33000000-0

­   Zadanie nr 5: Rękawiczki lateksowe i foliowe – CPV 33141000-0

­   Zadanie nr 6: Szpatułki drewniane – CPV 33141000-0

­   Zadanie nr 7: Różne jednorazowe artykuły medyczne, stazy – CPV 33199000-1

­   Zadanie nr 8: Podkład medyczny celulozowy – CPV 33631600-8

­   Zadanie nr 9: Podkład medyczny foliowy – CPV 33631600-8

­   Zadanie nr 10: Pojemniki na odpady, etykiety samoprzylepne – CPV 34928480-6

­   Zadanie nr 11: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne  - CPV 33631600-8

­   Zadanie nr 12: Spirytus skażony -  CPV 33631600-8

­   Zadanie nr 13: Środek dezynfekcyjny Eltra – CPV 33631600-8

­   Zadanie nr 14: Utrwalacz cytologiczny – CPV 33696500-0

­   Zadanie nr 15: Igły, strzykawki, wenflony – CPV 33141320-9, 33141310-6,

­   Zadanie nr 16: Wzierniki ginekologiczne jednorazowe – CPV 33141000-0

­   Zadanie nr 17: Pęseta jednorazowa – CPV 33141000-0

­   Zadanie nr 18: Szczoteczka ginekologiczna jednorazowa – CPV 33141000-0

­   Zadanie nr 19: Pasta do abrazji naskórka – CPV 33140000-3

­   Zadanie nr 20: Nasadki na głowicę USG – CPV 33141000-0

­   Zadanie nr 21: Papier do USG – CPV 22993000-7

­   Zadanie nr 22: Materiały eksploatacyjne do analizatora ACCENT 200 –CPV 38519500-1

­   Zadanie nr 23: Drobny sprzęt do laboratorium – CPV 33140000-3

­   Zadanie nr 24 Testy do kontroli sterylizacji w autoklawie parowym – CPV 24496300-0

­   Zadanie nr 25: Rękaw do sterylizacji narzędzi w autoklawie parowym – CPV 33198000-4

­   Zadanie nr 26: Papierki lakmusowe – CPV 33140000-3

­   Zadanie nr 27: Odczynniki odbiałczające  - CPV 33696500-0

­   Zadanie nr 28: Woda do wstrzyknięć – CPV 33696500 - 0

­   Zadanie nr 29 Próbówko-strzykawki oraz igły do pobierania krwi w systemie zamkniętym          aspiracyjno-próżniowym – CPV 33141300-3

­   Zadanie nr 30: Szkiełka mikroskopowe podstawowe – CPV 33140000-3

 

     Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

·      Termin złożenia ofert –  19.10.2010 godz. 1400

·      Otwarcie ofert nastąpi dnia – 19.10.2010 godz. 1430

·      Termin realizacji zamówienia:  02.11.2010 r. – 01.11.2011 r.

·      W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:

 

-          prowadzący działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia.

-          spełniający wymogi z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych dotyczące:

1.      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2.      posiadania wiedzy i doświadczenia;

3.      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

4.      bycia w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

-          niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.

 

·      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o:

­    złożone oświadczenie z art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych;

­   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykluczenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a  w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp;

­   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;

­   koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;

­   charakterystyka produktu ( dot. odczynników, środków dezynfekcyjnych, wody do wstrzyknięć);

­    zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ);

­   dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia  warunki dopuszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych (certyfikat CE/ deklaracja zgodności/ wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych), zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 976  i przepisy wykonawcze do tej ustawy).

 

· 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu  (0-77) 44-120-72 lub drogą elektroniczną na adres logistyka@przychodnia.opole.pl.

 

·      Kryterium oceny ofert:

 

- cena  ofertowa – 100 %

 

·      Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium przetargowego.

·      Miejsce złożenia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 17

·      Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 15

·      Termin związania ofertą - 30 dni

·      Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

·      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

   


 

 

    Formularz można odebrać osobiście, lub pocztą – na pisemną prośbę wykonawcy.

 

·      SIWZ można także  odebrać w  siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17

 

     Formularze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajdują się do pobrania na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl

 

 

 

 

Nazwa dokumentu: DOSTAWA MATERIAŁÓW, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ ODCZYNNIKÓW DLA SP ZOZ "ŚRÓDMIEŚCIE" W OPOLU
Osoba, która wytworzyła informację: Mariola Przybyła
Osoba, która odpowiada za treść: Mariola Przybyła
Osoba, która wprowadzała dane: Mariola Przybyła
Data wytworzenia informacji: 2010-10-08 14:47:38
Data udostępnienia informacji: 2010-10-08 14:47:38
Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-26 15:03:44

Wersja do wydruku...

corner   corner