logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   minus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2014 > luty > 2014-02-06
Opróżnianie i dzierżawa koszy na uliczch miasta Opola w 2014 r.

Opole: Opróżnianie i dzierżawa koszy na ulicach miasta Opola w roku 2014.

Numer ogłoszenia: 17731 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole , ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

 

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie i dzierżawa koszy na ulicach miasta Opola w roku 2014..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z opróżnianiem i dzierżawą koszy w roku 2014. (do czasu rozstrzygnięcia podstawowego postępowania , nie dłużej niż do końca kwietnia 2014 r.) Usługi obejmują: opróżnianie i dzierżawę koszy ulicznych. 1. 1. Do zadań w zakresie powyższego utrzymania należy: A/ opróżnianie koszy ulicznych stanowiących własność MZD B/ opróżnianie i dzierżawa koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy C/ opróżnianie i dzierżawa pojemników 1100 l. stanowiących własność Wykonawcy D/ przenoszenie koszy ulicznych (bez względu na rodzaj kosza) z pierwotnych lokalizacji w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 1.2.Zakres wykonywanych usług będzie uzależniony od występujących potrzeb oraz posiadanych środków finansowych. a) wybrany o Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowego wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia. b) Wykonawca zobowiązany będzie posiadać kosze w ilości, jaka jest wyszczególniona w wykazie lokalizacji koszy - zał. nr 3 (oprócz koszy będących własnością MZD), a także niezbędny zapas do uzupełnienia skradzionych lub zniszczonych i ustawienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i wydzierżawiać je Zamawiającemu w okresie objętym umową. Na wszystkich dzierżawionych koszach należy umieścić oznakowanie identyfikacyjne z logo i nr telefonu firmy wykonującej usługę opróżniania. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać kosze o pojemności nie mniejszej niż 50 l. c) opróżnianie koszy polega na usunięciu z nich śmieci, zebraniu śmieci wokół kosza, oczyszczeniu i dezynfekcji koszy oraz wywozie śmieci na wysypisko sprzętem przystosowanym do ich transportu d) opróżnianie i dezynfekcja koszy z ulic powinno odbywać się w taki sposób, aby nie były one przepełnione, a przestrzeń przy koszach była bez odpadów stałych e) opróżnianie koszy może odbywać się mechanicznie lub ręcznie. Opróżnianie mechaniczne odbywa się przy użyciu samojezdnego sprzętu specjalistycznego z urządzeniami samo rozładowczymi i ewentualnie z układem do wysysania zawartości kosza f) Zamawiający może dokonywać zakupu koszy stacjonarnych, które będą instalowane w nowych lokalizacjach lub w miejsce koszy dzierżawionych g) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania koszy w estetycznym wyglądzie, poprzez bieżące mycie zewnętrznych elementów i w razie potrzeby malowanie całego kosza. Kosze stalowe winny być zaopatrzone w worki plastikowe w kolorze kosza. Kosze z widocznymi oznakami korozji należy wymienić na nowe. h) Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego pisemnego zgłaszania Zamawiającemu faktów kradzieży lub zniszczenia koszy, i) lokalizacje koszy na ulicach zawiera załącznik nr 3 i 4 j) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z dzierżawy koszy i montowanie koszy własnych k) po zakończeniu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia własnych koszy (wraz ze słupkiem stanowiącym podstawę montażu) na własny koszt w terminie14 dniowym licząc od dnia wygaśnięcia umowy. Nieusprawiedliwione niedotrzymanie tego terminu skutkować będzie usunięciem przedmiotowych koszy przez nowego Wykonawcę obciążając kosztami stronę zobowiązaną do wykonania tej czynności. l) w dniu podpisania umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o posiadaniu koszy stanowiących jego własność w ilości 552 sztuk oraz zgłosi gotowość do ich montażu w terminie ustalonym przez Zamawiającego, nie później jednak niż 14 dni od dnia planowanego rozpoczęcia realizowanej umowy. ł. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu prowadzenia prac wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego określonego szczegółowymi zapisami umowy..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.20.00-9, 34.92.84.80-6.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust.1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda 1.złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca wykaże się posiadaniem wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Opole zgodnie z ust. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zezwolenie na transport nie segregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (minimum kod 20 03 01 ) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie ma być złożone: a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców (jeżeli będzie je składał pełnomocnik wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna), albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

 

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem do wykazu dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 usługę polegającą na opróżnianiu koszy ulicznych w pasie drogowym w ilości nie mniejszej niż 500 sztuk miesięcznie. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Posługując się doświadczeniem innego podmiotu Wykonawca winien powołać się na jego udział w wykonywaniu części zamówienia. W tym celu należy określić część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone temu podmiotowi (patrz formularz Oferta Przetargowa pkt 8). Wzór wykazu załączono do specyfikacji. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

 

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże kierownika odpowiedzialnego za wykonanie zadania Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nią czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do specyfikacji. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów

 

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego dot. odpowiedzialności cywilnej w zakresie prac objętych przedmiotem umowy w stosunku do osób trzecich w przypadku uszkodzeń i strat mienia lub uszkodzenia ciała związanych z wykonywaniem, zaniechaniem wykonania czynności objętych umową na wartość nie mniejszą niż 50.000,00 zł

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

    potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

 

    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin 2. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, 3. zmiana nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą zgodę.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, ul. Obrońców Stalingradu 66, pokój 209 poniedziałki i środy.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, ul. Obrońców Stalingradu 66, pokój 213 sekretariat.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania:

2014-01-28 12:06:14 - SIWZ (166.50 kB)
2014-01-28 12:07:41 - wzór umowy (69.50 kB)
2014-01-28 12:08:51 - wykaz opróżniania koszy (51.92 kB)
2014-01-28 12:09:44 - wykaz lokalizacji koszy (25.93 kB)
2014-01-29 08:03:08 - zmiana zapisów SIWZ (13.20 kB)
2014-01-30 08:38:37 - Uzupełnienie SIWZ (13.29 kB)
2014-01-30 08:39:26 - Informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wzór (14.74 kB)
2014-02-06 10:41:02 - ZP-12 (39.50 kB)
2014-02-10 09:41:44 - Punktacja Ofert (32.00 kB)
2014-02-10 09:42:22 - Wybór oferty (30.00 kB)

Ilość odwiedzin: 2383
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2014-01-28 12:02:36
Data udostępnienia informacji: 2014-01-28 12:02:36
Data ostatniej aktualizacji: 2014-02-10 09:42:52

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner