Zarządzenie nr OR.II-0155- 632/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 19 listopada 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonych na dzień 27 listopada 2003 r. II negocjacji cenowych na sprzedaż zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Działkowej ( dz. nr 390/5) postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Piaszczyńska - Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury
i Budownictwa - Inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Jadwiga Orłowska - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - Inspektor członek Komisji Przetargowej
4. Piotr Bodą - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - Inspektor członek Komisji Przetargowej
§2
Uchylić Uchwałę nr 3940/2002 Zarządu Miasta Opola z dnia 16 maja 2002 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej ds. sprzedaży mienia komunalnego.
§3
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 27 listopada 2003 r. negocjacji cenowych wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem kolejnych negocjacji cenowych dotyczących sprzedaży ww. nieruchomości.
§4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich- Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta