Zarządzenie nr OR. II-0155-631/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 19 listopada 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw dzierżawy mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu, i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 24 listopada 2003 r. II przetargu ustnego nieograniczonego na oddanie w dzierżawę niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Wiejskiej o pow. 1400 m2 ( dz. Nr 128/55)
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
l Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Piaszczyńska - Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury
i Budownictwa - Inspektor członek Komisji Przetargowej
3 . Hanna Ortman - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii -Inspektor członek Komisji Przetargowej
4. Agnieszka Zalewska - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii -Inspektor członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 24 listopada 2003 roku II przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § l wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem kolejnych III przetargu i negocjacji kwotowych dotyczących dzierżawy ww. nieruchomości.
§3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich- Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta