Zarządzenie nr OR.II-0155- 591/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 27 października 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu, i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 06 listopada 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Magazynowej ( dz. nr1245/1 o pow. 0,1541 ha) postanawiam:
§1
wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Piaszczyńska - Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury
i Budownictwa - Inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Piotr Bodą - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - Inspektor członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 6 listopada 2003 roku ww. przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem kolejnych przetargów dotyczących sprzedaży ww. nieruchomości.
§3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta