Zarządzenie nr OR.II -0155-565/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 7 października 2003r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 08 października 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Oleskiej 147 postanawiam:
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
§1
1. Anna Bystrzykowska- Przewodnicząca Komisji Przetargowej Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Barbara Błaszczyk - Przedstawiciel Wydziału Urbanistyki, Architektury i Budownictwa - Zastępca Naczelnika członek Komisji Przetargowej
3.Anna Gawlik- Przedstawiciel Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - Inspektor członek Komisji Przetargowej
4.Krystyna Hładec- Przedstawiciel Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - Inspektor członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 8 października 2003 roku l przetargu ustnego nieograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem kolejnych przetargów dotyczących sprzedaży ww. nieruchomości.
§3
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta