Zarządzenie nr OR. II-0155-520/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 10 września 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonych na dzień 11 września 2003 r. II negocjacji cenowych na sprzedaż lokalu mieszkalnego o pow. 89,39 m2 położonego w Opolu przy ul. Kropidły 8a/8 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3.Anna Gawlik - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
4.Bożena Kubińska - Przedstawiciel Zarządcy Budynku położonego przy ul. Kropidły 8a/8 Kierownik Działu Technicznego członek Komisji Przetargowej
§2
Uchylić Zarządzenie nr OR. 11-0155-419/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 18 lipca 2003 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej ds. sprzedaży mienia komunalnego.
§3
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonych na dzień 11 września 2003 roku III negocjacji cenowych wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem kolejnych negocjacji cenowych dotyczących sprzedaży ww. lokalu mieszkalnego.
§4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta