ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-134/07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 07 marca 2007 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn.: Wykonywanie pieczątek oraz wymiana gumek i wkładów tuszujących dla Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie art. 18 ust. 2, art.19 ust. 2 , art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177
z późn. zmianami) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej
w składzie:
1. Radosław Rembiś - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
Kierownik Referatu
Przewodniczący Komisji Przetargowej
2. Anna Kozioł - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Kierownik Referatu Kancelaria Ogólna
Zastępca Przewodniczącego Komisji Przetargowej
3. Aneta Szymczykowska - Przedstawiciel Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Podinspektor Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
Członek Komisji Przetargowej
4. Daria Hołówko - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów
i Zamówień Publicznych i Wydziałowi Administracyjno - Gospodarczemu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta